۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۵۱۹۳۴
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دهه فجر موعد نمایش اقتدار و صلابت نظام اسلامی است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دهه مبارک فجر موعد به نمایش گذاشتن اقتدار و صلابت انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در دومین جلسه ستاد دهه فجر استان که با حضور مسؤولان و نمایندگان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای اعتلای انقلاب و به نمایش گذاشتن عظمت و اقتدار این نظام است.

وی اضافه کرد: همچنین این ایام بهترین موعد برای به نمایش گذاشتن اقتدار و صلابت انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه امروز وظیفه داریم به هر نحوی در راستای اعتلای این انقلاب گام برداریم، تصریح کرد: حوزه فرهنگ باید همواره مداقه مسؤولان باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مباحث فرهنگی همواره محل تاخت و تاز دشمنان بوده و غفلت در این حوزه لطمات جبران‌ناپذیری را در جامعه به بار خواهد آورد.

وی تلاش برای برنامه‌ریزی گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را وظیفه همگان اعلام و تصریح کرد: باید تلاش‌های لازم برای انتقال مفاهیم اصیل انقلاب انجام شود تا با حضور در صحنه، بتوان کاری درخور و شایسته نظام را انجام داد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز با ارائه برنامه‌های کمیته‌های تشکل‌های مذهبی و قرآن، از اجرای بیش از 538 برنامه در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام خادمی اجرای برنامه‌هایی همچون همایش تخصصی حفاظ قران کریم در سطح استان، تجلیل از حدود صد نفر از فعالان فرهنگی، ائمه جماعات و روحانیان هجرت و مستقر، حضور قائم‌مقام شیخ عیسی قاسم در ایام دهه فجر در برنامه‌های استان و همچنین دعوت از علمای فعال در حوزه محور مقاومت برای حضور در مراسم استان را از عمده برنامه‌های فرهنگی دهه فجر عنوان کرد./9314//۲۰۴/خ

ارسال نظرات