۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۵۲۳۸۸
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

حجاب و عفاف سلاح زنان برای مقابله با دشمنان است

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: حفظ حجاب و عفاف سلاح زنان برای مقابله با دشمنان است و تمام معاندان و بدخواهان برای خلع سلاح کردن زن مسلمان حجاب و عفاف او را هدف قرار داده اند.
حجاب عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، ظهر امروز در مسجد ثقلین شهر ایلام اظهار داشت: حضرت زینب(س) اسوه آزادگی، عفت و حیا است.

وی افزود: هیچ الگویی برای زنانی که به دنبال سعادت و کمال هستند بالاتر از حضرت زینب(س) نمی توان پیدا کرد زیرا که وجود مقدس این بانوی بزرگ اسلام سراسر تقوا، اخلاق، حیا، حجاب و عفت است.

حجت الاسلام تقوایی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی تضعیف جایگاه والای زن در حکومت اسلامی است و سعی دارد تا با القای شبهات ذهن جوانان را نسبت به این جایگاه متزلزل کند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: هزینه بسیار هنگفتی از سوی نظام سلطه و دشمنان برای نابودی و تضعیف خانواده شده و هدف اصلی را مادر خانواده قرار داده اند زیرا که مادر نقشی بی بدیل در تربیت فرزندان ایفا می کند.

وی ادامه داد: دشمنان هر بار با طرح و نقشه جدید وارد میدان می شوند که به عنوان مثال می توان به ترویج تفکر فمینیسم اشاره کرد که این ایده و نظام فکری در اصل کاملا بر علیه زن و جایگاه او است ولی با شعار برابری قصد فریب زنان مسلمان را دارند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه حضرت زینب(س) خود الگویی کامل برای زنان است، گفت: یک زن مسلمان هیچ نیازی به ایده و الگو های غربی برای کمال و سعادت ندارد زیرا که الگویی کامل همانند عقیله بنی هاشم(س) را دارد.

حجت الاسلام تقوایی بیان کرد: زنان ایران اسلامی در دوران مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و همچنین هشت سال دفاع مقدس با الگو قرار دادن حضرت زینب(س) در کنار مردان برای مبارزه علیه ظلم و ستم پرداختند و امروز مادران و همسران مدافعان حرم نیز همانند زینب کبری(س) در این مسیر که همانا ایثار و مقاومت است چیزی جز زیبایی نمی بینند.

معاون آموزش حوزه علمیه ایلام تاکید کرد: حفظ حجاب و عفاف سلاح زنان برای مقابله با دشمنان است و تمام معاندان و بدخواهان برای خلع سلاح کردن زن مسلمان حجاب و عفاف او را هدف قرار داده اند.

وی در پایان گفت: بحمدالله زنان ایران اسلامی با تاسی از عقیله بنی هاشم(س) هیچگاه به دشمنان دین و نظام اسلامی اجازه نداده و نخواهند داد که لحظه ای دشمن به ضربه زدن به نظام اسلامی امیدوار شود./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات