۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۵۲۴۳۲
امام جمعه تبریز:

سپاه مایه افتخار و اقتدار ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با انتقاد از تبلیغات سوء رسانه‌های وابسته به غرب علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه خاری بر چشم دشمنان و مایه افتخار و اقتدار ملت ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار فرمانده جدید سپاه عاشورای استان با بیان این‌که خدمات ماندگار بسیج و سپاه در طول 40 سال گذشته بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: سپاه مایه افتخار، اقتدار و عزت ملت ایران است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که سپاه و بسیج همواره خاری بر چشم دشمنان بوده و است، خاطرنشان کرد: پاسداران سپاهی نه تنها در دوران دفاع مقدس از مرزهای جغرافیایی کشور دفاع کردند، بلکه پس از جنگ نیز در عرصه های سازندگی، سلامت، آبادانی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی نیز آثار ماندگاری از خود به یادگار گذاشته اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که نخستین نیروی حاضر در زمان وقوع بلایای طبیعی بی‌شک سپاه و بسیج بوده است، گفت: مردم سپاه و بسیج را از خود می‌دانند و خدمات دوران دفاع مقدس سپاه را فراموش نمی‌کنند، هر چند رسانه‌های غربی در اقدامی مذبوحانه به دنبال تخریب چهره سپاه هستند.

وی با اشاره به این‌که فعالیت سپاه در عرصه های فرهنگی نیز چشم‌گیر و اثرگذار است، ابراز کرد: امروز اقدامات سپاه خاری بر چشم دشمنان است، از این‌روست که آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای استعمارگر و مستکبر غربی به دنبال تروریست معرفی کردن سپاه برای صدور قطعنامه علیه این نیروی مردمی و انقلابی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه درست است جنگی در کشور نیست ولی باید آن فرهنگ را حفظ کنیم، گفت: اخیراً وزارت آموزش و پرورش دستورالعملی صادر کرده که براساس آن دانش‌آموزان حق حضور در مزار شهدا و دیدار با جانبازان را ندارند و این یک موضوع عادی نیست و باید به مسوولان ذی‌ربط تذکر جدی داد تا دست از این دستور و ابلاغیه‌های پوچ و بی‌معنی بردارند و حواسشان جمع باشد تا دست از پا خطا نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این‌که مردم استان آذربایجان شرقی ۲۹ بهمن ماه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد، افزود: شهدای انقلاب به ویژه قیام تاریخی 29 بهمن، نقش بسیار مهم و حساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند، حقیقتا سند افتخار مملکت کشور شهدا و ایثارگران هستند.

همچنین سردار عابدین خرم، فرمانده جدید سپاه عاشورا در سخنانی با تأکید بر این‌که سپاه به عنوان بازوی ولایت آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: تغییر و تحولاتی که پس از حضور امام جمعه تبریز بود، بسیار مبارک بوده و امید است که سپاه نیز خدمتگزر شایسته این ملت باشد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات