۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۵۳۰۴۳
امام جمعه تکاب:

برخی مسؤولان گوش شنوایی برای تذکرات رهبری ندارند

امام جمعه تکاب گفت: همانگونه که رهبر انقلاب در سخنان خود فرمودند ایشان اگر در تریبون رسمی به مسؤولان تذکر نداده باشند حتما در جلسات و محافل خصوصی به آنها تذکرهای لازم را داده‌اند ولی گویی برخی از مسؤولان گوش شنوا ندارند.
امام جمعه تکاب

حجت‌الاسلام عیسی برادری امام جمعه تکاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در سال های اخیر، اظهار کرد: مسؤولان باید به دور از شعارزدگی به مطالبات مردم رسیدگی کنند.

وی گفت: افزایش نرخ ارز در ماه‌های اخیر، افزایش تعداد بیکاران و گرانی نشان از وجود مشکلات فراوان اقتصادی در کشور دارد که ورود دولت برای حل این مشکلات را ضروری می‌کند.

امام جمعه تکاب با بیان اینکه دولت در سال 92 حل همه مشکلات اقتصادی را در گرو مذاکرات هسته‌ای و بازگرداندن پول‌های کشور از بانک‌های کشورهای خارجی می‌دانست، افزود: اکنون پس از گذشت چند سال از امضای برجام، هیچگونه تغییری در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایجاد نشده است.

حجت الاسلام برادری تصریح کرد: مطالبات مردم با شعار حل نمی‌شود بلکه سبب بدبینی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی می شود.

وی با اشاره به انتقادهای برخی افراد که چرا رهبری در ارتباط با مشکلات کشور به مسؤولان تذکر نمی‌دهند، اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند، ایشان اگر در تریبون رسمی به مسؤولان تذکر نداده باشند حتما در جلسات و محافل خصوصی به آنها تذکرهای لازم را داده‌اند ولی گویی برخی از مسؤولان گوش شنوا ندارند.

حجت الاسلام برادری تاکید کرد: مسؤولان نباید با پیگیری نکردن و بی اعتنایی به مشکلات اقتصادی، سبب ایجاد بدبینی مردم نسبت به نظام شده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود یاری کنند.

وی در پایان متذکر شد: مسؤولان بدانند همانگونه که مردم آنها را برای خدمت به ملت برگزیدند می توانند برای برکناری آنها هم تصمیم گیری کنند./936/پ203/ب1

ارسال نظرات