۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۵۳۹۴۰
امام جمعه ایلام:

انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید به ثمر نشست

امام جمعه ایلام گفت: جوانان و مردم ولایتمدار ایران در راه دین و ارزش های اسلامی جان خود را فدای اسلام کرده و در مقابل دشمنان ایستادند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار خانواده شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید به ثمر نشست.

وی افزود: جوانان و مردم ولایتمدار ایران در راه دین و ارزش های اسلامی جان خود را فدای اسلام کرده و در مقابل دشمنان ایستادند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: امروز همه ما مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان و رزمندگان هستیم زیرا که از جان گذشتی آنها بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: انقلاب اسلامی نهالی بود که به دست امام راحل کاشته شد و با خون جوانان ایران آبیاری و تنومند گشت.

وی ادامه داد: اقتدار امروز ایران همه حاصل تلاش شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هستند که همواره در عرصه دفاع از دین و ارزش ها حاضر بوده و اجازه هر گونه دست درازی و طمعی به دشمنان را نداده اند.

نماینده ولی فقیه در ایلام تاکید کرد: خانواده معظم شهدا و جانبازان هم نقش بسزایی داشتند که با تقدیم عزیزان خود سبب تحکیم انقلاب و رشد و پویایی آن شدند.

این مدرس حوزه گفت: پاسداشت خون شهدا و ایثارگری های جانبازان و رزمندگان وظیفه همه بوده چرا که ما همگی مدیون این عزیزان هستیم./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات