۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۵۴۴۲۴
امام جمعه موقت سمنان:

حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند

امام جمعه موقت سمنان گفت: مردم با حضور گسترده و پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام‌جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان سمنان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: وحدت مردم سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

امام جمعه موقت سمنان گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور هوشمندانه خود و سردادن شعارهای وحدت‌بخش و دشمن‌شکن بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

وی به چگونگی شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: نقش وحدت‌بخش ارتش به‌ویژه نیروی هوایی در بیعت با رهبر انقلاب در این پیروزی بسیار تأثیرگذار بود.

امام جمعه موقت سمنان، پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل تلاش داعیانه رهبر کبیر انقلاب، امداد غیبی و حمایت همه‌جانبه مردم در پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) دانست و تأکید کرد: این انقلاب که با نثار خون هزاران شهید به ثمر رسیده را باید حفظ و با تمام وجود در صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای آن تلاش کرد.

حجت‌الاسلام‌ عبدوس با اشاره به برخی از سخنان دشمنان داخلی که این انقلاب برای ما چه کرده، به نقل از فرمایشات رهبر کبیر انقلاب گفت: باید بگوییم که ما برای حفظ آرمان انقلاب اسلامی و خون شهدا چه کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و اهمیت اقتصاد مقاومتی در فرهنگ اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه وظیفه افراد خاصی نبوده بلکه تمامی آحاد جامعه باید در شکل‌گیری این مهم نقش خود را ایفا کنند.

امام جمعه موقت سمنان در بحث امنیت حاکم در جامعه، از ایران اسلامی به‌عنوان امن‌ترین کشور منطقه یاد کرد و گفت: امید است با مهارت‌های دشمن‌ستیزی، این نعمت بزرگ را در منطقه قدر بدانیم.

حجت‌الاسلام‌ عبدوس به نقش مخرب ماهواره‌ها و کانال‌های ضدانقلاب در تضعیف افکار جامعه و دین‌گریزی جوانان اشاره کرد و گفت: در دنیای فضای مجازی که دشمنان قصد سم‌پاشی و به انحراف کشاندن جوانان از دین و قرآن را دارند، بر والدین است که در این مهم با برنامه‌ریزی صحیح و هدایت‌شده نقش خود را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن به منصه ظهور برسانند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات