۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۵۴۹۱۵
امام جمعه کاکی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب پریشانی مستکبران شد

امام جمعه کاکی گفت: حضور آگاهانه مردم همیشه در صحنه با خلق این حماسه، بارقه‌ای از امید در دل مستضعفان و آزادی‌خواهان دنیا ایجاد و مستکبران و دوستان آنان را پریشان و سرافکنده کرده است.
حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه کاکی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد محمدی، اظهار داشت: خداوند قادر متعال را شاکر و سپاس‌ می‌گوییم که ملت عزیز و شریف و بصیر ایران اسلامی و از جمله مردم شهیدپرور شهر و بخش کاکی را موفق کرد تا با حضور مقتدرانه و عالمانه و ولایتمدارانه خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب بی‌نظیر اسلامی، حماسه‌ای تماشایی و به‌یادماندنی خلق کنند.

وی افزود: مردم شهرستان دشتی و بخش کاکی امروز با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گران‌قدر تجدید میثاق کردند و بار دیگر با شعور و آگاهی وصف‌ناشدنی با مولا و مقتدایمان ولی امر مسلمین جهان  امام خامنه‌ای بیعت راسخ و مجدد کردند.

امام‌جمعه کاکی تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم همیشه در صحنه با خلق این حماسه، بارقه‌ای از امید در دل مستضعفین و آزادی‌خواهان دنیا ایجاد و مستکبرین و دوستان آنان را پریشان و سرفکنده کرده است.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: این حرکت عظیم مردم دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردند که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی هم‌چون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر هستند.

وی اضافه کرد: این‌جانب به‌عنوان قطره‌ای از اقیانوس بیکران ملت، سجده شکر به درگاه احدیت فرود آورده و از عظمت و حضور حماسی شما مردم دلاور و با ایمان در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه کاکی تأکید کرد: امیدوار مسؤولین با قدرشناسی از این ملت مجاهد و با روحیه جهادی قدم‌های استوار در خدمت‌رسانی بیشتر بردارند تا به فضل الهی این انقلاب بزرگ در سایه‌سار ولایت تا پیروزی نهایی و تشکیل حکومت جهانی امام عصر(عج) با قوت و قدرت مسیر خود را ادامه دهد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات