۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۵۵۰۰۶
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

مراسم ۲۲ بهمن امسال تجلی معرفت سیاسی و اجتماعی ملت نسبت به ولایت بود

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: حضور پرشور و شعور مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال تجلی و تبلور معرفت سیاسی و اجتماعی مردم نسبت به ولایت بود.
حجت الاسلام سالاری مکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا (س) بجنورد، اظهار داشت: 22 بهمن امسال با توجه به گستره فعالیت دشمنان نظام اسلامی، فصل الخطابی در حمایت از آرمان‌های انقلاب بود و مردمی بودن انقلاب را به رخ دشمنان کشاند.

وی افزود: امروز و در دنیای کنونی نظام سلطه با همه هیمنه ای که در عرصه اقتصادی و رسانه دارد، روزبه‌روز منزوی‌تر می‌شود و اضمحلال درونی در آمریکا و اسرائیل کلید خورده است.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: عدم صداقت مستکبران عالم باعث تنفر مردم جهان از آنها شده است و اگر امت اسلام که اکنون گرفتار نفاق برخی از حکّام خودفروخته به غرب شده است همت کند و همانند کشورهای حامی مقاومت در مقابل طواغیت عالم جهاد کند قطعاً سیر سرنگونی استکبار جهانی سرعت فزاینده‌تری خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: ناکارآمدی نظام سلطه در پدید آوردن صلح و آرامش، فساد اخلاقی و مالی مستکبران، ظلم و بی‌عدالتی و از طرفی مجاهدت و نقش‌آفرینی فرزندان مقاومت و ایمان و اراده مردم ایران اسلامی که به‌عنوان نماد استکبارستیزی غیرتمند و استوار در کنار رهبری و آرمان‌های انقلاب جهانیان را بهت‌زده می‌کنند، نوید سرنگونی نظام سلطه را می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: بصیرت جامعه اسلامی ایران و دشمن‌شناسی قوی آنها بود که باعث شد با وجود سختی‌های موجود و حتی کاستی‌های ناشی از برخی بی‌برنامگی‌ها از سوی مسؤولان، حماسه 22 بهمن تماشایی به وجود آید.

وی گفت: دشمن قطعاً پیام خاصی از این حضور دریافت کرده که همان یاس و ناامیدی از نقشه‌های خود است؛ اما آنچه باید مسؤولان از 22 بهمن به‌عنوان پیام حضور مردم دریافت کنند صرفاً خدمت‌رسانی به این مردم شریف و بصیر و ولایتمدار است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه بر اساس روایات دینی حکمت که در پی آن آینده‌نگری است با فروتنی به دست می‌آید نه به غرور و فخرآفرینی، افزود: امروز هم مسؤولان و کسانی که در رأس امور هستند فارغ از دعواهای جناحی و سیاسی در برابر این معرفت سیاسی و اجتماعی که حاصل تبعیت از ولی‌فقیه است فروتنی کنند و خدمت به مردم را نخستین دغدغه خود قرار دهند؛ چراکه رهبری عزیز هم می‌فرمایند: «هر که می‌خواهد با آمریکا مبارزه اساسی کند باید به این مردم خدمت کند»./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات