۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۵۶۵۱۲
رییس مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان:

حضرت فاطمه سرباز ولایت و امامت بودند

رییس مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با اشاره به تغییر شدن زندگی حضرت زهرا(س) پس از ارتحال پیامبر اکرم(ص)، گفت: در این شرایط صدیقه طاهره(س) سرباز جانفدا برای ولایت و امامت شدند.
رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام حائری، رییس مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در دیدار طلاب مدرسه علی بن ابیطالب (ع) مشهد که امروز برگزار شد، گفت: مهمترین پیروزی انقلاب اسلامی این موضوع است که مکتب اهل بیت(ع) زنده شده است.

وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر در هر کجای دنیا که سخن از اسلام گفته می شود همه به سراغ قم و نجف می روند، اظهار کرد: امروز اسلام در دنیا مترادف با شیعه است.

رییس مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با تأکید بر این مطلب که مردم دنیا چشمشان به دنبال فهم حقایق مکتب اسلام است، تصریح کرد: دشمن با توجه به اینکه این موضوع را فهمیده است سعی دارد که اسلام و قرآن را از مردم جدا کند و برای رسیدن به این هدف اسلام را زشت و خشن معرفی می کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین حماقت های دشمنان برای تضعیف اسلام، درست کردن طالبان و داعش بود، بیان داشت: در واقع آنها می خواهند بگویند که اسلام دین خشونت و آدم کشی و فاقد حقوق بشر است که نمونه آن همین داعش است.

حجت الاسلام حائری دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام فاطمیه و نقش و رسالت حضرت صدیقه طاهره(ع) در دفاع از ولایت و امامت گفت: حضرت زهرا(س) در این نود و پنج روز تلاش کرد که مردم بصیرت پیدا کنند و بفهمند که مسیر آنها اشتباه است که اگر مردم به این موضوع برسند خودشان ادامه مسیر را می روند.

وی با اشاره به عوض شدن زندگی حضرت زهرا(س) پس از ارتحال پیامبر اکرم(ص)، ابراز کرد: در این شرایط صدیقه طاهره(س) سرباز جانفدا برای ولایت و امامت شدند چرا که  حضرت فاطمه(س) به این نتیجه رسیدند که باید مردم بصیرت پیدا کنند./934/پ203/ب1

ارسال نظرات