اجرای پویش «سین اول» همزمان با آغاز سال نو
به گزارش خبرگزاری رسا، حجتالاسلام سید مهدی هاشمیزاده با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ایام نوروز اندیشیدهشده و اقدامات مهمی در این راستا صورت گرفتهاست، اظهار کرد: فعالیتهای مختلف و متعددی در حوزه داخلی و بینالمللی در مدیریت روابط عمومی و بین الملل انجام شده است.
وی با بیان اینکه فعالیتهای خبری بهصورت منسجم و برنامهریزی شده اجرایی شده است، افزود: ستادخبری مرکز خبر مسجد مقدس جمکران از ۲۸ اسفندماه تا ۱۳ فروردینماه مشغول به فعالیت است.
مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه اخبار مسجد بهطور روزانه تهیه و تنظیم میشود، عنوان کرد: تمام رویدادهای و برنامههای نوروزی مسجد جمکران پوشش داده شده و برای رسانهها، خبرگزاریها و کانالهای فضای مجازی ارسال میشود.
وی با تاکید براینکه تبلیغات شهری، فضاسازی و فعالیتهای این چنینی مانند سالهای گذشته در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: اقدامات بسیاری در این زمینه صورت گرفته و برنامهریزی برای تحقق سایر اقدامات نیز در دستور کار قرار دارد.
هاشمیزاده پویش «سلام بر مهدی» را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: «سین اول» مسابقهای با محوریت صاحبالزمان(عجل الله تعالی فرجه) بوده و درخصوص سفرههای هفتسین مزین شده با نام حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) است.
هاشمیزاده بابیان اینکه مسابقات عکاسی مسجد مقدس جمکران ازطریق فضای مجازی برگزار میشود، اظهار کرد: پوشش اخبار و انعکاس حال و هوای ایام عید نوروز مسجد جمکران از طریق کانالهای خبری در فضای خبری منتشر میشود.
وی با تاکید براینکه ارزیابی فعالیتهای مسجد جمکران بهطور مکرر صورت میگیرد، اظهار کرد: ارزیابی فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و… بهطور روزانه انجام شده و همواره برای رفع نواقص، مشکلات و نیز تحقق پیشنهادات زائران تلاش میشود.
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ خادم در بخش راهنمای زائران ابراز کرد: این خدام داخلی و بینالمللی در ورودیهای مسجد مقدس جمکران حضور داشته و به ارائه خدمات میپردازند.
وی همکاری مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مسجد جمکران در نمایشگاه حرم مطهر غرفه داشته و فعالیتهای مسجد از این طریق به زائران حضرت منعکس میشود.
هاشمیزاده خاطرنشان کرد: حرم مطهر حضرت معصومه(س) در نمایشگاه نوروزی مسجد جمکران غرفه داشته و به اطلاعرسانی و ارائه خدمات میپردازد.
وی با اشاره به اینکه شماره تماسهایی برای دریافت پیشنهادات و انتقادات زوار در نظر گرفته شدهاست، تصریح کرد: در ورودیهای مسجد جمکران شماره تلفنهای مذکور به زوار اعلام شده که میتوانند از این طریق مشکلات خود را پیگیری کنند.