۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۵۶۰۴۶۲

پذیرش دانش پژوه در مقطع سطح ۳ مرکز تخصصی مهدویت

مرکز تخصصی مهدویت در مقطع تحصیلی سطح سه از میان برادران علاقمند دانش پژوه می پذیرد.
مرکز تخصصی مهدویت مرکز تخصصی مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز تخصصی مهدویت در مقطع تحصیلی سطح سه ویژه سال تحصیلی 97-98 از میان برادران طلبه دانش پژوه میپذیرد.

مرکز تخصصی مهدویت به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت، تربیت و پرورش نیروهای توانمند و متخصص در رشته تخصصی مهدویت، از بین طلاب واجد شرایط برای سطح 3 در حوزه علمیه قم، خوزستان و یزد دانشپژوه میپذیرد.

از جمله شرایط حضور در این مرکز تخصصی میتوان به حداکثر سن38 سال، اتمام سطح 2، کسب امتیاز لازم در محاسبه نمرات دروس سطوح قبلی و موفقیت در مصاحبه علمی و تعهد به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی اشاره کرد.

علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند از 14 تا 31 فروردین با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزههای علمیه به نشانیwww.howzeh-qom.ir  یا مراجعه حضوری به محل مرکز واقع در: قم، خیابان شهدا(صفائیه)، کوچه 22(ممتاز)، بن بست شهید علیان، پلاک 24 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نتایج پذیرش این دوره که بدون آزمون کتبی پذیرش میکند، دهم اردیبهشت ماه اعلام میشود و مصاحبه علمی 15 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دفترچه راهنمای شرکت در سایت مذکور بارگذاری شده و علاقمندان به شرکت میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر آن را مطالعه کنند./878/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات