۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۶۴۱۲۲
در آستانه ماه رمضان؛

گردهمایی ائمه جماعات خراسان شمالی برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان گردهمایی و کارگاه آموزش ائمه جماعات ادارات استان در بجنورد برگزار می‌شود.
حجت الاسلام احمدی فر- ستاد اقامه نماز

حجت‌الاسلام رضا احمدی فرد، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به برنامه‌های این نهاد در آستانه ماه مبارک رمضان، از برگزاری گردهمایی و کارگاه آموزش ائمه جماعات ادارات استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان٬ کارگاه آموزشی ائمه جماعات ادارات استان خراسان شمالی با مشارکت تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی استان در بجنورد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی فر ادامه داد: این دوره آموزشی یک‌روزه فردا در محل سالن جلسات اداره کل آبفای شهری استان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی تصریح کرد: حجت‌الاسلام محمد کاظمی از اساتید مرکز تخصصی نماز ق،٬ مدرس و استاد این کارگاه آموزشی است و با توجه به مهارت و خلاقیت استاد مدعو امیدواریم دوره آموزشی خوبی برای ائمه جماعات ادارات استان برگزار شود.

وی ادامه داد: در آستانه ماه مبارک رمضان چند طرح فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز اجرایی شده و در هفته آینده دوره ویژه طرح سلامت معنوی را با حضور مبدع این طرح ملی در بجنورد برگزار می‌کنیم./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات