۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۶۵۶۳۵
قائم مقام مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

نمایشگاه قرآن کریم فضای معنوی شهر را افزایش می دهد

حسینی با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، گفت: همه واقف باشیم از برنامه‌های جنبی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان است که افراد می‌توانند با وقف حتی یک جلد قرآن کریم نام خود را در لیست واقفین قرآن دهند.
نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سعید حسینی قائم مقام اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، با اشاره به برگزاری جلسات بسیار سازنده برای این نمایشگاه میان دستگاه‌های مختلف، گفت: این نمایشگاه فضای معنوی شهر را در این ماه مبارک دوچندان خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: حضور مردم در این نمایشگاه معنویتی خاص به شهر اصفهان خواهد بخشید و فرصتی مناسب برای استفاده از قرآن کریم در ماه بهار قرآن به وجود آمده است، برگزاری محافل انس با قرآن و قرائت قرآن کریم که برخی از آنها از شبکه‌های تلویزیونی به صورت زنده پخش می‌شود از برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ماه مبارک رمضان است.

حسینی محفل انس با قرآن کریم همزمان با میلاد با سعاد امام حسن(ع) را از برنامه‌های حاشیه‌ای پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان عنوان کرد و گفت: همه واقف باشیم از دیگر برنامه‌های جنبی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان است که افراد می‌توانند با وقف حتی یک جلد قرآن کریم نام خود را در لیست واقفین قرآن دهند.

قائم مقام مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، غرفه ارائه محصولات قرآنی و تبلیغ موقوفات قرآنی را از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در حاشیه پازندهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان برشمرد و تصریح کرد: امسال برنامه ریزی بسیار قابل قبولی صورت گرفت تا بتوانیم آنچه در شأن قرآن کریم است در این نمایشگاه انجام دهیم.

یارمحمدیان: به دنبال توجه بیشتر به مسائل دینی و فرهنگی اجتماعی هستیم

در ابتدای این نشست، علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، با اشاره به تلاش شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برای بهبود برگزاری نمایشگاه‌ها، گفت: در تلاش هستیم تا در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی ورود جدی داشته باشیم، به همین دلیل در ماه بهار رمضان برپایی نمایشگاه قرآن کریم را در دستور کار قراردادیم.

وی در ادامه با تشکر از نهادها و دستگاه‌هایی که در برپایی نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان همکاری داشته‌اند، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که می‌توانیم خادم قرآن باشیم، اگرچه صرفا برگزاری نمایشگاه کافی نیست و همکاری سازمان‌ها و نهادها و استفاده مردم از نمایشگاه می‌تواند نتیجه مطلوب را برای ما به دست آورد.

یارمحمدیان با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان از پنجم تا یازدهم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، عنوان کرد: شرکت کنندگان امسال در حوزه‌های نشر مکتوبات و محصولات فرهنگی و قرآنی دستاوردهای خود را به معرض نمایش عموم خواهند گذاشت، همچنین رسانه‌های فعال در حوزه قرآنی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، از برگزاری همایش قرآن و خانواده در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان خبر داد و افزود: کتابت قرآن با حضور اساتید خوشنویسی یکی دیگر از برنامه‌های حاشیه‌ای این نمایشگاه است، همچنین شب شعر آیینی به مناسبت میلاد امام حسن(ع) در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان برگزار خواهد شد./1304/پ203/ب1

ارسال نظرات