۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۶۶۳۷۸
حجت الاسلام بنایی:

در تبیین دستاوردهای انقلاب کوتاهی کرده ایم

دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری تأکید کرد: مشکل اصلی که ما امروزه با آن مواجه هستیم ارتباط نداشتن با نسل جوان جامعه است.
حجت الاسلام علی بنایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی بنایی دبیر مجمع همانگی پیروان امام و رهبری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ضرورت کار در جهت استحکام آرمان های انقلاب اسلامی گفت: ما به دنبال ارتقا پیدا کردن در سطح کشور هستیم و می خواهیم آرمان های انقلاب را در میان مردم ترویج کنیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی مورد آسیب قرار گرفته است، اظهار داشت: این انقلاب عظیم که سرمایه اجتماعی و عامل وحدت ملت ایران بوده است امروزه مورد هجمه های گسترده قرار گرفته و ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر دارد با فعالیت های گسترده جلوی آسیب ها را گرفته و در جهت ارتقای انقلاب تلاش کند.

حجت الاسلام بنایی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی که ما امروزه با آن مواجه هستیم ارتباط نداشتن با نسل جوان جامعه است.

دبیر مجمع همانگی پیروان امام و رهبری قم اضافه کرد: امروزه نسل جوان بسیار کم مخاطب ما قرار می گیرند و متأسفانه نتوانسته ایم آن گونه که شایسته است مسائل انقلاب اسلامی را برای این نسل که سرمایه اصلی نظام هستند بازگو کنیم و همین سبب شده است دشمن از فرصت استفاده کرده و آنها را مورد تهاجم فرهنگی قرار دهد.

وی ابراز کرد: ما در نظر داریم که روحیه انقلابی گری را در شهر مقدس قم همانگونه که از ابتدای انقلاب به آن وفادار بوده است تقویت کرده و اتحاد و انسجام میان احزاب مختلف ایجاد کنیم تا این اتحاد سرلوحه کار دیگر مناطق کشور واقع شود.

حجت الاسلام بنایی در پایان با بیان این که مردم جهان تشنه دریافت پیام انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: این موضوع وظیفه ما را سنگین تر می کند، چرا که باید بیش از پیش نسبت به تبیین اهداف انقلاب اسلامی اهتمام ورزیم./841/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات