۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۶۷۲۸۶
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

حفظ عزت و اقتدار نظام در گرو تحقق مطالبات رهبری است

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که مسؤولان ارشد کشور باید اقتدار خود را در برابر آمریکا و اروپا حفظ کنند، گفت: اگر آمریکا ببیند که مسؤولان ما در موضع ضعف قرار دارند به طور حتم زیاده خواهی و گستاخی او بیشتر خواهد شد.
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به بدعهدی های آمریکا در برابر ملت ایران، گفت: این بدعهدی های آشکار آمریکا باید درسی برای مسؤولان باشد تا راهبرد مناسبی در برابر زیاده خواهی های آمریکا داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که سکوت در برابر فشارها و تهدید های آمریکا دستاوردی برای کشور نخواهد داشت، افزود: مسؤولان کشور باید برای برخورد با سیاست های زیاده خواهانه آمریکا هم قسم و یک صدا شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه پس از خروج غیر قانونی آمریکا از برجام عده ای در داخل کشور به وعده های توخالی چند کشور اروپایی دل بستند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اشتباهات مسؤولان کشور نیز دل بستن به وعده های بی پشتوانه اروپایی ها است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که اروپا نیز همپیمان اصلی آمریکا در مسائل سیاسی و اقتصادی است، تصریح کرد: همین کشورهای اروپایی که امروز مدعی دفاع از اصل برجام هستند در گذشته نقض عهد های آشکاری در مسأله هسته ای داشتند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که مسؤولان ارشد کشور باید اقتدار خود را در برابر آمریکا و اروپا حفظ کنند، خاطرنشان کرد: اگر آمریکا ببیند که مسؤولان ما در موضع ضعف قرار دارند به طور حتم زیاده خواهی و گستاخی او بیشتر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که از همان ابتدای مذاکرات هیچ اعتمادی به پایبندی آمریکا به این تعهد بین المللی نبود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراحل مختلف مذاکرات نسبت به بد عهدی آمریکا هشدارهای لازم را داده بودند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که با بیان این که متأسفانه گوش برخی ها بدهکار این هشدارها نبود و تنها بر همان دیدگاه و راهبرد اشتباه خود ایستاده بودند، افزود: امروز نتیجه آن پافشاری اشتباه خروج آمریکا از برجام و وعده های توخالی اروپایی ها است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که دل بستن به وعده های دروغین چند کشور اروپایی که سابقه روشنی در بدعهدی و فریبکاری دارند حماقت محض است، تصریح کرد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقدامی ارزشمند و مدبرانه حجت را بر همه مسؤولان تمام کردند و دستور از سرگیری توسعه برنامه های صلح آمیز هسته ای را صادر کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان کشور نباید نسبت به نقش عهده ای متعدد آمریکا و اروپا بی تفاوت باشد و تنها به سکوت اکتفا کند، خاطرنشان کرد: اگر دولت از همان ابتدا برخورد جدی تری با طرف های مذاکره داشت امروز شاهد موفقیت های مناسب تری در این حوزه بودیم.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای آمریکا و اروپا برای فشار به نظام اسلامی است، تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی در موضوع هسته ای نیز مطابق نظر آمریکا و اروپا حرکت کند به طور حتم آنها مسأله دیگری را برای فشار و تحریم به ملت ایران انتخاب می کنند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که دشمنی آمریکا با ملت ایران یک دشمنی تاریخی است، بیان داشت: سیاست های آمریکا با اصل انقلاب و نظام اسلامی در تضاد است و تلاش می کند به بهانه های مختلف به ایران اسلامی ضربه بزند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت های خیره کننده نظام اسلامی در عرصه های مختلف موجب عصبانیت آمریکای جنایت کار شده است، خاطرنشان کرد: این نظام دینی علیرغم همه تحریم ها، تهدید ها و فشارهای آمریکا در چهار دهه اخیر امروز به یک کشوری مقتدر در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که آمریکایی ها بدانند با این تهدید ها و تحریم ها نمی توانند مانع پیشرفت و تعالی ملت ایران اسلامی شوند، تصریح کرد: این انقلاب و نظام با قدرت و بدون توجه به فشارها و تهدید های دشمنان در مسیر رسیدن به اهداف و آرمان های تعیین شده گام بر می دارد./۹۵۰/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات