۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۷۰۱۴۲
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت اجتناب از فعالیت‌های جزیره‌ای در زمینهٔ حجاب و عفاف

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف درزمینهٔ ترویج عفاف و حجاب، گفت: پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای در این حوزه امری ضروری است.
حجت الاسلام سالاری مکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست بنیاد عفاف و حجاب استان که با حضور اعضای این بنیاد در بجنورد برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های خراسان شمالی درزمینهٔ فعالیت‌های مرتبط با عفاف و حجاب، اظهار کرد: عملکرد و طرح‌های بسیار خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان به بنیاد عفاف و حجاب ارسال شده که این اقدامات مورد استقبال بنیاد عفاف و حجاب کشور واقع شده؛ به‌گونه‌ای که به‌عنوان الگوی کاری به مراکز سایر استان‌های کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در این راستا دو برنامه تحقیقی مناسب از سوی نیروی انتظامی استان در حوزه عفاف و حجاب انجام شده که مورد استقبال مراکز سایر استان‌های کشور قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی که نماینده بنیاد عفاف و حجاب کشور در خراسان شمالی هم هست، افزود: درزمینهٔ اهمیت حجاب و عفاف روایتگری واقعه مسجد گوهرشاد که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، در استان در حال پیگیری است.

وی گفت: در این راستا کارگاه‌های آموزش روایت گری واقعه مسجد گوهرشاد با حضور افزون بر 50 مشاور مذهبی در دست اقدام است.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: موازی کاری یکی از معضلات کارهای فرهنگی و مذهبی است؛ در حالی که باید دستگاه‌ها و نهادها برای هم‌افزایی با یکدیگر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با تأکید بر هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف درزمینهٔ ترویج عفاف و حجاب، گفت: پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای در این حوزه امری ضروری است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های هدفمند با محوریت گسترش عفاف و حجاب از اهداف بنیاد عفاف و حجاب در استان است؛ ازاین‌رو باید همه دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها دلسوزانه در این زمینه پای کار بیایند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات