۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۷۱۹۳۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حمایت رهبری از دولت ها بالاترین نعمت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حمایت رهبری از دولت ها را بالاترین امتیاز در نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: گاهی اوقات و در شرایط سخت و دشوار که دولت ها حامیان و مشوقان خود را از دست می دهند، رهبری ضمن انتقاد از برخی اقدامات، از عملکرد دولتها و مسؤولان حمایت می کند که بزرگترین نعمت است.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به سالگرد تاسیس شورای نگهبان گفت: این بزرگترین افتخار برای نظام جمهوری اسلامی است که هر آن چه که در مجلس تصویب می شود با احکام و شریعت تطبیق داده می شود.

وی در ادامه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار هیأت دولت اشاره کرد و افزود: توصیه های مقام معظم رهبری در جمع هیأت دولت باید مورد توجه قرار گرفته و عمل شود.

امام جمعه ارومیه حمایت رهبری از دولت ها را بالاترین امتیاز در نظام جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: گاهی اوقات و در شرایط سخت و دشوار که دولت ها حامیان و مشوقان خود را از دست می دهند، رهبر معظم انقلاب ضمن انتقاد از برخی اقدامات، از عملکرد دولتها و مسؤولان حمایت می کند که بزرگترین نعمت است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه "دولت باید با تکیه بر توانایی های داخلی کارها و مشکلات را با جدیت دنبال کند و باید بخش خصوصی را تقویت و بدنه خود را کمتر نمایند و باید جلوی پولشویی و قاچاق کالا را بگیرد"، تصریح کرد: مسؤولان استانی نیز باید برای این محورها جلسه تشکیل داده و کار انجام دهند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: طبق گفته مقام معظم رهبری دولت باید روحیه قوی، عزم راسخ و شجاعت اش را در مقابله با دشمنان حفظ کند همانطور که موضع گیری رییس جمهور در مقابل اروپا مقتدرانه و خوب بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به هیأت دولت فرمودند که فساد در هر سطح و در هر اندازه ای که باشد باید با آن مبارزه کنید و به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی کنید، البته به معنی آبرو ریزی نیست.

خطیب نماز جمعه ارومیه در ادامه خطبه با اشاره به مسأله حج و مشرف شدن حجاج به خانه خدا گفت: حج باید همراه با برائت باشد و حج واقعی این است، این دستور خداوند است که در سفر حج و در کنار بیت الله الحرام مشخص شود که مسلمانان از مشرکان بیزار هستند.

وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: "مکه برای همه است"، این حکم خداوند است و طبق صریح قرآن اهل مکه با مسافران و حجاج برابر هستند./۹۳۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات