۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۷۲۷۲۶
از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا؛

نخستین دوره تربیت مترجم برگزار می شود

نخستین دوره طرح تربیت مترجم در دو بخش انگیسی و عربی از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) اجرا می شود.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین دوره طرح تربیت مترجم در دو بخش انگیسی و عربی از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) اجرا می شود.

شرایط شرکت در دوره تربیت مترجم انگلیسی، طلاب دو زبانه با زبان اصلی انگلیسی، طلاب ایرانی دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته های زبان انگلیسی و حد اکثر سن 25 سال است.

شرایط شرکت در دوره تربیت مترجم عربی نیز طلاب دو زبانه با زبان اصلی عربی، طلاب ایرانی دارای مدرک سطح 3، مهارت خواندن قواعد دستوری و نگارشی زبان فارسی و احراز صلاحیت های شخصی، استعداد و ذوق ترجمه از سوی گروه علمی است.

طلابی که دارای مدرک زبان از آموزشگاه های زبان و سایر مراکز باشند در اولویت هستند و طلاب بین الملل و ایرانی سطح سه و چهار در صورت دارا بودن شرایط می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

اعطای گواهی پایان دوره، برخورداری از حمایت مالی در طول دوره،  اولویت در واگذاری پروژوه های ترجمه ای، ارائه تسهیلات به طلاب در ترجمه متون اسلامی به زبان عربی وعضویت در هیأت تحریریه نشریات مرتبط از جمله مزایای شرکت در طرح تربیت مترجم است.

علاقه مندان به شرکت در طرح تربیت مترجم، جهت نام نویسی می توانند تا 15 مهرماه با مراجعه به سامانه اینترنتی جامعه الزهرا(س) به نشانی http://www.jz.ac.ir فرم ثبت نام را دریافت و پس از تکمیل آن را به نشانی omourpajohesh@jz.ac.i ارسال کنند./1324/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات