۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
کد خبر: ۵۷۳۸۳۷
آیت‌الله عالمی در گفت‌وگو با رسا:

مسؤولان نسبت به سختی های معیشتی مردم بی تفاوت نباشند

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر رییس جمهور و مسؤولان از دستورات ولایت سرپیچی کنند و یا نسبت به مردم بی تفاوت باشند و وظیفه نمایندگی خود را به درستی انجام ندهند به طور قطع جایگاهشان جایگاه غاصبانه و ناصحیح خواهد بود.
آیت الله عالمی

آیت‌الله حسن عالمی نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تاکید براینکه سه قوه باید تلاش کنند مشکلات اقتصادی کشور را هر چه سریع‌تر رفع کنند، گفت: دولت به وسیله مردم و از راه انتخابات انتخاب می‌شود و بعد از انتخاب مردم و تأیید رهبری از نظر شرعی و قانونی دارای اختیار می‌شود.

وی افزود: اگر قرار باشد رییس جمهور و مسؤولان از دستورات ولایت سرپیچی کنند و یا نسبت به مردم بی تفاوت باشند و وظیفه نمایندگی خود را به درستی انجام ندهند به طور قطع جایگاهشان جایگاه غاصبانه و ناصحیح خواهد بود.

آیت‌الله عالمی با بیان اینکه قوا از نظر عملکرد وظایف یکسانی ندارند، ابراز کرد: در حال حاضر ما شاهد بحران اقتصادی در کشور هستیم و مسائل اقتصادی کشور در حیطه و وظایف دولت است که باید به آن سر و سامان ‌دهد البته این درست است که جایگاه مجلس شورای اسلامی تصویب قانون و سپس نظارت و حمایت کردن است اما گام نخست و اصل کار بر عهده دولت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قوه قضاییه نیز وظیفه دارد از قانون پشتیبانی و دفاع کند و در اعمال قانون تمام مراحل قانونی را نسبت به مجرمان انجام دهد و این اعمال قانون باید در پشتیبانی از حق مردم صورت بپذیرد./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات