۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۷۵۹۴۵
به همت طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی؛

بسته های غذایی همزمان با عید غدیر در میان محرومان و نیازمندان توزیع می شود

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی گفت: همزمان با عید غدیر خم مدرسه آیت الله قاضی دزفول با همکاری بسیج طلاب و خانواده های طلاب اقدام به توزیع بسته های غذایی در میان محرومان و نیازمندان خواهد کرد.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول

حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبريک فرا رسیدن عید غدیر از اعزام مبلغ در سطح شهرستان خبر داد و گفت: حضور 15 نفر از میان طلاب، اساتید و مجموعه مدرسه در رادیو دزفول در طول دهه ولایت و صحبت پیرامون مناقب عید غدیر و فضایل امیرمؤمنان از جمله برنامه های تدارک دیده شده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی اظهار داشت: علل نامیدن غدیر به بزرگترین عید خداوند، بررسی تاریخی واقعه غدیر، بررسی سندی حدیث غدیر، مسائل اجتماعی پیرامون غدیر که قابلیت انطباق با عصر حاضر را دارند از جمله محورهای سخنان روحانیت و طلاب مدرسه است ضمن اینکه در مناطق تبلیغی، نیز شاهد برگزاری جشن های خیابانی، ایستگاه های صلواتی، فعالیت های فرهنگی در مساجد خواهیم بود.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: همزمان با عید غدیر خم مدرسه آیت الله قاضی دزفول با همکاری بسیج طلاب و خانواده های طلاب اقدام به توزیع بسته های غذایی در میان محرومان و نیازمندان خواهد کرد.

حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه ارزش هر بسته غذایی، صد هزار تومان است، تصریح کرد: جمع آوری کمک ها به همت گروه خیریه جهادی امام حسن مجتبی(ع) آیت الله قاضی صورت گرفت که در این میان طلاب ماهیانه مبلغی را برای این امر اختصاص دادند و در کنار کمک های صورت گرفته توانستند، بسته های غذایی را تهیه کنند.

وی در پایان به برگزاری طرح تربيتي شهید بهنام محمدی که ارتباط میان مدرسه و مسجد و خانواده دانش آموزان عضو در مساجد را مورد توجه قرار می دهد، اشاره کرد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات