۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۷۶۰۳۶
حجت الاسلام والمسملین رشاد:

سازمان تبلیغات باید براساس تئوری تبلیغ اداره شود

رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران گفت: وظیفه سازمان تبلیغات پیام گذاری است زیرا بر اساس نظریه پشتیبان عمل می‌کند از این رو سازمان باید براساس تئوری تبلیغ اداره شود.
حجت الاسلام رشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسملین رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران، امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی که در حوزه هنری برگزار شد، گفت: حجت الاسلام والمسلمین خاموشی سالها در عرصه فرهنگ دینی و اسلامی توفیق خدمت داشته است.

وی افزود: وی در سن جوانی این سمت را قبول کرد و امروز که این جایگاه را تحویل می‌دهد کوهی از تجربه است.

حجت الاسلام والمسملین رشاد با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین خاموشی از شاگردان آیت الله مجتبی تهرانی و از درس آموختگان و مدرس سطح عالی حوزوی است، ابراز کرد: وی از نظر مدیریتی و همچنین در عرصه تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌ها فردی با جرات‌ بوده و هست.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران با اشاره به اینکه آقای خاموشی در طول مسؤولیت فردی بی حاشیه بود، اظهار داشت: آقای قمی نیز از تربیت و رشد یافتگان حوزه و دانشگاه و از فضلای حوزوی هستند و به خوبی نسبت به حوزه و دانشگاه شناخت دارند.

وی با بیان اینکه تبلیغ پنج رکن دارد، گفت: آن پنج رکن شامل مبدا و مخاطب، ابزار تبلیغ، محتوای پیام، شرایط و ظرفی که پیام باید به وسیله آن به مخاطب برسد، می‌شود؛ وظیفه سازمان تبلیغات پیام گذاری است زیرا بر اساس نظریه پشتیبان عمل می‌کند از این رو سازمان باید براساس تئوری تبلیغ اداره شود.

حجت الاسلام والمسملین رشاد با تاکید براینکه سازمان باید بر ظرفیت شناسی، مخاطب گزینی و ظرفیت سنجی تمرکز داشته باشد خاطرنشان کرد: از سازمان تبلیغات توقع نمی‌رود که آحاد را مخاطب قرار دهد بلکه اگر تنها یک شبکه فرهنگی را در نظر بگیرد و به کار تبلیغی و ترویجی بپردازد کفایت است زیرا با این وجود می‌تواند با اجتناب از پراکندگی با خیال راحت به کار تبلیغی خود بپردازد./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات