۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۷۷۶۵۲
امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع شهدا:

پیام شهدا ایستادگی و مقاومت امت اسلام مقابل استبکار است

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: پیام شهدا به ملت ایران و امت اسلام این است که باید با مقاومت و ایستادگی سیلی دیگری به صورت استکبار زند.
تشییع‎ پیکر ۱۳۵ شهید دفاع مقدس در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، امروز در در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده که از مقابل دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: شهدا در مقابل دنیای کفر و استکبار جهانی ایستادگی کردند که کشور ما به پیروزی رسید.

وی افزود: امروز کشورهایی نظر فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن، بحرین، افغانستان و پاکستان و سایر کشورها اگر در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند از مقاومت شهدای دوران دفاع مقدس درس گرفتند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیام زهیر در روز عاشورا، عنوان کرد: زهیر در این روز گفت که سپاه یزید و کوفیان پیمان شکسته و به زشتی گرایش پیدا کردند پس آنان حق را فراموش کرده و مقابل آن ایستادند؛ بنابراین زنان و مردان مومن باید برای دفاع از حق غسل شهادت کرده و به زیارت خداوند بروند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که استکبار جهانی ملت‌های مظلوم را مورد هجمه ظالمانه قرار داده است، اظهار داشت: امروز ملت مظلوم فلسطین و یمن در مقابل دنیای استکبار مقاومت می‌کنند، قدرت دیروز و مقاومت امروز عامل فتح سنگرهای دشمن در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران باید با ایستادگی سیلی دیگری به صورت استکبار بزند، ابراز کرد: روز عاشورا زهیر خطاب به امام حسین(ع) عرض کرد که به خدا قسم ما ایستادگی در کنار شما را به جاودانگی دنیا نیز نخواهیم داد؛ شهدای ما نیز چنین پیامی برای امت اسلام دارند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز امت اسلام باید با صبر، ایمان، بصیرت، دشمن‌شناسی، وحدت کلمه و انسجام و با رهبری رهبر معظم انقلاب مقابل دشمنان به مقاومت و ایستادگی ادامه دهد، گفت: همه این موارد ارکان قدرت و پیروزی امت اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با تبعیت از راه شهدا به استقامت و ایثار خود ادامه خواهد داد تا پرچم عزیز جمهوری اسلامی ایران را به دستان عدالت‌گستر حضرت ولی‌عصر(عج) برساند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات