۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۸۰۲۷۹
حافظی:

امروز در حال شکست نهایی دشمن هستیم

جانشین فرمانده سپاه علی إبن ابی طالب با بیان این‌که فحاشی دشمن در فضای حقیقی و مجازی علامت شکست آنها است، گفت: امروز در حال شکست نهایی دشمن هستیم، چراکه اگر دشمن زمین خورده نبود، به جنگ‌های ناجوانمردانه همچون عملیات تروریستی روی نمی‌آورد.
سرهنگ حافظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ رضا حافظی، جانشین فرمانده سپاه علی إبن ابی طالب(ع) قم در سخنرانی بعد از خطبه‌های نماز جمعه پردیسان، با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این هفته همه اقشار کشور همچون نوزاد و پیرمرد، روحانی، دانشجو و کارگر و روستایی و شهری سهم بسزایی داشته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه علی إبن ابی طالب(ع) قم ادامه داد: سند این گفته، شهدای، جانبازان و ایثارگرانی هستند که در جای جای کشور مشاهده می‌شوند که نشان دهنده سهم قابل توجه ملت شریف ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان این‌که درس‌های هفته دفاع مقدس بایستی به خوبی فراگرفته شود، گفت: برای آینده و پیشرفت کشور و حتی آزادی بشریت می‌توان از دانشگاه بزرگ و عظیم دفاع مقدس درس‌های آموزنده‌ای یاد گرفت.

حافظی عنوان کرد: یکی از این درس‌ها، عبرتی است که این هفته به جامعه می‌آموزد، اگر به پیروزی‌ها و شکست‌ها توجه شود، کشوری بیمه شده از حوادث و آسیب‌ها ساخته شده و می‌توان برای عالم بشریت آزادی را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: ما مطالبه گر هستیم، به همین جهت یقه استکبار دنیا را گرفته و آن را به چالش کشیده‌ایم که چرا مردم دنیا را عمری به بند اسارت و بردگی خود گرفته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه علی إبن ابی طالب(ع) قم افزود: این مطالبه‌گری با آموختن از دفاع مقدس، می‌تواند ادامه پیدا کند و تمام عالم را آزاد کرده و زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

وی با بیان این‌که شرایط سخت امروز، از شرایط جنگ تحمیلی علیه ایران هرگز سخت‌تر نیست، گفت: بایستی به نکات و ظرافت‌های جنگ تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران توجه داشت تا بتوان به راحتی از پیچ‌هایی که دشمنان برای ایران به وجود آورده‌اند، عبور کنند.

حافظی با اشاره به سختی‌ها و مشکلات ایران در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: جوامع بین‌المللی و بیش از 40 کشور برای پشتیبانی از عراق علیه ایران ائتلاف کردند و اقداماتی برای ماندن در ایران انجام داده‌ بودند، اما در مقابل اتحاد ملت ایران با سرشکستگی شکست خوردند.

وی ابراز داشت: کسانی که شرایط دفاع مقدس را درک کرده‌اند، می‌توانند شهادت دهند که سخت‌ترین شرایط کشور تا به امروز، شرایط جنگ تحمیلی بوده‌ است.

جانشین فرمانده سپاه علی إبن ابی طالب(ع) قم گفت: دشمنان برای شکستن کمر ملت ایران وارد جنگ تحمیلی شدند، اما نه تنها در این هدف، مغلوب شدند که کمر ایرانیان تنومندتر و قدرت‌مندتر شد و امروز ایران در سوریه، عراق، افغانستان، یمن، لبنان و... حضور فعال و اثرگذار دارد.

وی با بیان این‌که امروز اثری از صدام و دیکتاتورهای کشورهای استکباری در دنیا مشاهده نمی‌شود، گفت: امروز ایران است که پایدار و با صلابت مانده است و علت آن، استوار بودن مبارزات ملت و رزمندگان بر پایه تقوا و ایمان بوده است.

حافظی در پایان بیان کرد: فحاشی دشمن در فضای حقیقی و مجازی علامت شکست آن است که امروز مشاهده می‌شود و ما در حال شکست نهایی دشمن هستیم، چراکه اگر دشمن زمین خورده نبود، به جنگ‌های ناجوانمردانه همچون عملیات تروریستی روی نمی‌آورد./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات