۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۸۱۰۵۷
با شرکت ۲۰ هزار بسیجی؛

رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج» در خراسان شمالی برگزار شد

رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج» با حضور ۲۰ هزار نفر از بسیجیان و سپاهیان خواهر و برادر گردان‌های نمونه و جهادی در بجنورد برگزار شد.
رزمایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، صبح امروز رزمایش ۲۰ هزار نفری سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) با حضور گردان‌های نمونه و جهادی بسیج در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

رزمایش سراسری محمد رسول‌الله (ص) 2 با حضور گردان‌های مختلف بسیجی با عنوان «اقتدار عاشورایی بسیج» در خیابان روبروی مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار و بسیجیان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در این مراسم، اظهار کرد: بسیجیان و همه دست‌اندرکاران این رزمایش اقتدار عاشورایی بار دیگر حماسه آفریدند و بینی دشمنان را بر خاک مالیدند.

وی در ادامه افزود: دشمنان امسال با در نظر گرفتن اینکه دیگر دانش آموزان و دانشجویان سر کلاس‌های درس نخواهند رفت خیال خامی را برای خود رقم‌زده بود که به کوری چشم دشمنان هم دانشجویان و هم دانش آموزان با حضور در صحنه و کلاس درس دشمن را ذلیل کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: امروز بسیجیان در سراسر کشور به میدان آمدند تا به دشمن بگویند که ملت ایران مقتدر و آماده‌تر از گذشته در صحنه حضور دارد و این شمایید که باید صحنه را ترک کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به دو واژه مکر و نصر در قرآن کریم خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا با ایجاد مکر، نقشه، برنامه و توطئه‌های فراوان جبهه حق را از پای درآورد اما در مقابل خداوند به واسطه صبر، اجتماع، ارتباط با امام و تقوای ملت ایران مکر آنان را به خودشان بازمی‌گرداند.

وی در پایان افزود: یکی از الطاف بزرگ خداوند است که شامل حال ملت ایران شده است ایجاد بسیج و تفکر بسیجی در کشور است. همچنین امروز ملت ایران با صدور این تفکر به کشورهای همسایه توانسته است دست ایادی کفر را در دور از مرزهای کشور قطع کند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات