۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۸۲۰۹۵
رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها:

دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند

رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باید دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند، گفت: یکی از اهداف دشمنان تضعیف نقاط قوت جامعه است و می‌خواهند ملت را ناامید کنند.
رستمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها شامگاه جمعه در نشست رؤسای دانشگاه‌های خراسان جنوبی با وزیر علوم اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی در خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها کمتر است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی یک استان فرهیخته و فرهنگی است و از آن به عنوان استان نمونه یاد می‌شود، گفت: جامع بودن موضوع آموزش و دانشگاه در مجموعه نظام اسلامی مورد توجه است.

رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها افزود: خراسان جنوبی با کشوری همسایه است که نیاز مبرمی به آموزش عالی دارد و این یکی از مزیت‌های استان است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه امام راحل فرمودند شغل معلمی، شغل انبیا است، تصریح کرد: مزیت نسبی آموزش عالی باید زمینه‌ای برای مابقی مزیت‌ها باشد.

وی ادامه داد: انبیا به بحث آموزش توجه بسزایی داشتند اما در کنار آموزش نیز بحث تعلیم و تزکیه را جزء رسالت‌های اصلی خود قرار دادند.

رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با بیان اینکه نباید محدودیت‌ها و محرومیت‌ها سبب بی توجهی به آموزش شود، خاطرنشان کرد: تنها حدود سه درصد از دانشجویان به خارج از کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه باید دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند، اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان تضعیف نقاط قوت جامعه است و می‌خواهند ملت را ناامید کنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات