۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۸۳۴۷۶
امام جمعه محمود آباد:

ابلاغ سند پیشرفت اسلامی ایرانی موجب ایجاد امید و نشاط در جامعه شد

امام جمعه محمود آباد با بیان این که رهبر انقلاب با ابلاغ سند جامع اسلامی ایرانی پیشرفت پیام امید به جامعه اسلامی دادند، گفت: در شرایطی که مردم کشورمان به دلیل تورم ناشی از سودجویی برخی افراد و عدم مدیریت صحیح مسؤولان دچار مشکلاتی شدند ابلاغ این سند موجی از امید و نشاط را در جامعه ایجاد کرده است.
امام جمعه محمود ‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان به ابلاغ سند جامع اسلامی ایرانی پیشرفت از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نخستین پیام این سند ارزشمند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ این سند در شرایطی که ترامپ از پایان جمهوری اسلامی سخن می گوید نه تنها تعبیر وارونه خواب وى را به رخ دنیا كشیدند، بلكه نشان دادند برخلاف خواست آمریكا جمهورى اسلامى براى بالا رفتن از پله‌هاى پیشرفت، برنامه‌اى جامعه دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ این سند نشان دادند که برای رشد و تعالی نظام اسلامی یک برنامه پنجاه ساله دارند، خاطرنشان کرد: بر اساس این سند ابلاغی ایران اسلامی در پنجاه سال آینده در عرصه اقتصادی به ده قدرت نخست دنیا دست خواهد یافت.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این برنامه جامع و ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مسأله ای که در ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب و همچنین ایجاد شکاف در جبهه دشمن بسیار اثرگذار خواهد بود.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مقام معظم رهبری با ابلاغ این سند پیام امید به جامعه اسلامی دادند، ادامه داد: در شرایطی که مردم کشورمان به دلیل تورم ناشی از سودجویی برخی افراد و عدم مدیریت صحیح مسؤولان دچار مشکلاتی شدند ابلاغ این سند موجی از امید و نشاط را در جامعه ایجاد کرده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمنان به دنبال کاشتن بذر ناامیدی در کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل نیز با عملکرد ضعیف و اظهاراتشان با دشمن همراهی می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ابلاغ این سند از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایجاد امید در کشور بسیار تأثیر گذار بوده است، تصریح کرد: امروز داشتن امید و نشاط بهترین راه عبور کشور از مشکلات و توطئه های دشمنان است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مقام معظم رهبری همواره با اشراف و نگاه جامعی که نسبت به امور کشور دارند بهترین مسیر را برای حرکت نظام پیشنهاد می کنند، گفت: همچنین فراخوان نخبگان دانشگاهى و حوزوى جهت بررسى دقیق سند پیشرفت كشور و ارائه­ی پیشنهادات خود به مراكز و مسؤولان امر، بیانگر اعتماد رهبر معظم انقلاب به جوانان و راهى است كه براى پیشرفت كشور در پیش گرفته‌اند./۹۵۰/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات