۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۸۴۲۶۱
حجت الاسلام سالک:

صبر و پایداری پیام حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ ‌آبان نشان دادند تحت هیچ شرایطی از ارزش‌های انقلاب و ولایت و رهبری دست نخواهند کشید.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، پیام حضور مردم در راهپیمایی ضداستکباری یوم الله 13 آبان را استقامت در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان عنوان کرد و گفت: پیام مردم ما استقامت، مقاومت، صبر و پایداری تا تحقق آرمان‌های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه افزود: این حضور مردمی بهترین پیام در برابر آمریکا است، حضور مردم در 13 آبان معنا و مفهومش فراهم شدن مقدمات افول و زوال آمریکا است، هرچه این حضور مردمی بیشتر و قوی‌تر باشد افول آمریکا نزدیکتر خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف به منظور تقویت انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، تصریح کرد: مردم در میدان حضور دارند تا نشان دهند پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری هستند و تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب برنخواهند داشت./1304/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات