۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۸۶۲۶۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تفکر محدودسازی بسیج برای تحقق اهداف دشمن است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران برخی تلاش ها برای محدودسازی کمی و کیفی بسیج را بسیار خطرناک دانست و گفت: این چنین رویکردهایی در راستای تحقق اهداف دشمن است.
بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از پاسداران و بسیجیان شهرستان نکا با تبریک هفته بسیج، ارتش 20 میلیونی بسیج را، فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به این که اگر تهاجم دشمن در حوزه های مختلف است، دفاع هم باید در حوزه های مختلف باشد، افزود: امروز توان دفاعی نیروی مقاومت بسیج باید در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و فضای مجازی تقویت شود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که جنگ امروز دشمن با ملت ایران اقتصادی است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی بسیج می تواند نقش مؤثر و محوری در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

امام جمعه نکا با تأکید بر این که حوزه فعالیت بسیج در امر سازندگی، عمرانی، خدماتی و اقتصادی باید بیشتر تقویت شود، تصریح کرد: حضور مؤثر بسیج در این عرصه ها می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی را رفع کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمات ارزشمند بسیج در دهه های گذشته به هیچ عنوان قابل انکار نیست، خاطرنشان کرد: باید این خدمات ارزشمند در بخش های مختلف بیشتر برای مردم تبیین و تشریح شود که متأسفانه تاکنون این مسأله به دلیل ناتوایی در زبان تبلیغ صورت نگرفته است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که مردم باید بدانند که بسیج در چه عرصه هایی در حال ارائه خدمات به آنها است، بیان داشت: امروز همه وظیفه داریم این شجره را حمایت کنیم چون حمایت از بسیج به معنای تقویت انقلاب و نظام اسلامی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته شاخه های این درخت تنومند انقلاب را قطع کند و ریشه هایش را از بین ببرد، گفت: امروز سیاست همه مسؤولان باید تقویت بسیج باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برخی تلاش ها برای محدود سازی کمی و کیفی بسیج را بسیار خطرناک دانست و خاطرنشان کرد: این چنین رویکردهایی در راستای تحقق اهداف دشمن است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات