۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۹۰۹۴۹
امام جمعه بابلسر:

حماسه 9 دی متعلق به آحاد ملت ایران است

حماسه 9 دی متعلق به آحاد ملت ایران است
امام جمعه بابلسر با بیان این که نهم دی یک روز مهم در تاریخ کشور است، گفت: این روز مهم متعلق به یک جریان خاص نیست بلکه متعلق به آحاد ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه بزرگداشت حماسه نهم دی گفت: نهم دی یک روز به یادماندنی برای کشورمان است که به درستی مقام معظم رهبری آن را یوم الله نامگذاری کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، خاطرنشان کرد: تا وقتی که تفکر نهم دی در کشور ما حاکم است به طور قطع و یقین اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ خواهد ماند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که نصرت و پیروزی با جمهوری اسلامی است و دشمنان داخلی و خارجی به اهداف خود نخواهند رسید، بیان داشت: به همین دلیل باید نهم دی گرامی داشته شود و برای ما بسیار حیاتی و مهم است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که موضوع نهم دی را نمی‌شود بدون توجه به جریاناتی که قبل از آن رخ داد بررسی کنیم، تصریح کرد: در نهم دی به واسطه فتنه‌ای که برخی افراد افراد بی بصیرت ایجاد کردند، ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در دفاع از دین، انقلاب و ولایت بپا خواستند و آن حماسه عظیم را خلق کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در فتنه سال ۸۸ فتنه گران ابتدا بحث از قانون، انتخابات و امام می‌زدند، تصریح کرد: همین افرادی که نام امام راحل را بردند به تصویر ایشان جسارت و اهانت کردند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که فتنه گرانی که حرف از اهل بیت می‌زدند در روز عاشورا آن جسارت‌ها و اهانت‌های آشکار را انجام دادند، گفت: در فتنه سال ۸۸ این جریان‌ها قصد رسیدن به اهدافی که خود آن را دنبال می‌کردند داشتند.

حجت الاسلام قلی پو با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار همه موضوعات در جمهوری اسلامی، فرمودند: فتنه خط قرمز ما است، خاطرنشان کرد:، اما متأسفانه برخی افراد به دنبال تطهیر فتنه گران در کشور هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در نهم دی سال ۸۸ خداوند به ملت ایران عنایت کرد و آن حماسه عظیم و ماندگار خلق شد، افزود: در نهم دی خدای متعال این راه را در جلوی چشم مردم ما قرار داد و مردم به میدان آمدند و نقشه‌های چندین ماهه‌ای که دشمن کشیده بود و دست نشانده‌های آنان اجرا می‌کردند را نقش بر آب کردند./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات