۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۹۰۲۱۰
آیت الله طبرسی:

تحقیق و پژوهش به متن برنامه های علمی حوزه های علمیه بازگردد

تحقیق و پژوهش به متن برنامه های علمی حوزه های علمیه بازگردد
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در گذشته حوزه های علمیه در عرصه تحقیق و پژوهش پیشگام بودند، گفت: تحقیق و پژوهش باید به متن برنامه های علمی و آموزشی حوزه های علمیه بازگردد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار پژوهشگران، اساتید و دانشجویان بسیجی استان با مهم ارزیابی کردن تحقیق و پژوهش، آن را عامل رشد و تعالی جامعه را بخش های مختلف دانست.

رییس شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این موضوع تحقیق و پژوهش در حوزه و دانشگاه باید جدی گرفته شود، افزود: امروز توسعه علمی یکی از عوامل اقتدار ملت ها در عرصه های مختلف جهان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در گذشته حوزه های علمیه در عرصه تحقیق و پژوهش پیشگام بودند، خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش باید به متن برنامه های علمی و آموزشی حوزه های علمیه بازگردد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود تولید علم در حوزه و دانشگاه را نیازمند انجام کارهای پژوهشی مستمر در این مراکز علمی دانست و تصریح کرد: حفظ نشاط علمی در حوزه و دانشگاه نیازمند توجه جدی به موضوع پژوهش است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب در چهار دهه اخیر همه توان خود را به کار گرفته اند تا از پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: امروز در سایه تحقیق و پژوهش ایران اسلامی به یک کشور مقتدر در عرصه های علمی تبدیل شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که پژوهش های علمی کشور را در مسائل مختلف در مقابل سایر کشورها بی نیاز می کند، بیان داشت: حفظ استقلال و جلوگیری از وابستگی کشور نیازمند توجه ویژه به امر پژوهش و تحقیق است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود پیشرفت های کشور در چهار دهه اخیر را بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: باید در هر استانی همزمان با ایام دهه فجر، نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.

امام جمعه ساری همچنین با تأکید بر این که تقویت بنیه دفاعی کشور امری ضروری و راهبردی است، خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن از ایران اسلامی هراس دارد به دلیل اقتدار نظامی کشورمان است.

وی با بیان این که دشمنان ملت ایران همه توان خود را به کار گرفتند تا ما در عرصه موشکی محدود کنند، بیان داشت: موضوع موشک های جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره و بحث نیست./۹۵۰/پ۶۰۱/ب۱

ارسال نظرات