۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۹۰۹۶۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین صحیح گفتمان انقلاب اسلامی برای نسل جوان

ضرورت تبیین صحیح گفتمان انقلاب اسلامی برای نسل جوان
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت ترویج گفتمان و آرمان های انقلاب اسلامی با بهره گیری از ابزارهای روز در میان نسل جوان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار مدیران دبیرستان های معارف اسلامی استان، با مهم ارزیابی کردن تربیت دینی دانش آموزان کشور، گفت: تربیت و پرروش نسلی مؤمن، نخبه، مهذب و انقلابی یکی از مهم ترین وظایف مدارس معارف اسلامی است.

وی با بیان این که امروز جامعه اسلامی برای رشد و تعالی در عرصه های مختلف نیازمند پرورش و تربیت نسلی متعهد و انقلابی است، افزود: دشمن در تلاش است با ترویج و گسترش ضد ارزش ها در میان نسل جوان، هویت دینی آنها را تضعیف کند.

استاد حوزه علمیه مازندران، زدودن هویت دینی نسل جوان یکی از مهم ترین اهداف دشمنان و بدخواهان انقلاب است، خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد گسترش و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم به دلیل توجه به ارزش های دینی و معنوی در این کشور است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که سرمایه گذاری در عرصه دینی و فرهنگی آثار و برکات ارزشمندی را برای کشور به همراه خواهد داشت، افزود: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای از بین بردن انقلاب و آرمان های آن به کار گرفته، رشد و گسترش معارف دینی در جامعه به ویژه در تربیت آینده سازان کشور امری ضروری است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر پایه دین و معارف اهل بیت(ع) رشد کرده و به جایگاه امروز در جهان رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز کشور با بهره گیری از معارف دینی و سیره اهل بیت(ع) به راحتی می توان از بحران ها و مشکلات احتمالی عبور کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که انقلاب اسلامی با تکیه بر معارف و سیره اهل بیت(ع) بیمه است، بیان داشت: توطئه، تحریم و فشارهای غرب علیه این کشور، تأثیری در روند رو به رشد ایران اسلامی نخواهد داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از دبیرستان های معارف اسلامی صدرا به عنوان یکی از مهم ترین پایگاه های رشد دینی و معنوی دانش آموزان یاد کرد و گفت: باید از این مرکز برای رویش های انقلاب اسلامی بهره گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز گفتمان و آرمان انقلاب اسلامی باید با بهره گیری از ابزارهای روز نظیر فضای مجازی تبلیغ و ترویج شود، افزود: دشمن با تبلیغات دروغین و مسموم به دنبال بیگانه کردن جوانان ایران اسلامی از آرمان ها و ارزش های انقلاب است./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات