۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۹۲۱۹۱
آیت الله طه محمدی تاکید کرد؛

لزوم برخورد صحیح مسؤولان با مردم + فیلم

لزوم برخورد صحیح مسؤولان با مردم + فیلم
امام جمعه همدان بر لزوم برخود صحیح با مردم به عنوان ولی نعمتان تاکید کرد و گفت: نحوه برخورد با مردم بسیار حساس و مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امشب در دیدار کارکنان و رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به این که انسان باید سعی کند بهترین ها را یاد بگیرد یادآور شد: انسان برای یاد گرفتن خوبترین ها افریده شده و این جز وظایف انسان است.

وی افزود: فلسفه وجودی سازمان عقیدتی در نیروهای مسلح همین موضوع است که بهترین ها و خوبی ها را برای کارکنان آن سازمان روشن کند.

آیت الله طه محمدی به برگزاری دوره های ضمن خدمت اشاره کرد و گفت: مطالبی که در این جلسات مطرح می شود هر کدام دنیا و عالمی است و اگر آن ها را یاد نگیریم هم دنیای ما تباه می شود و هم اخرتمان.

وی تصریح کرد: به نظر بنده وجود سازمان عقیدتی خیری بزرگ است که در همه ارگان ها مخصوصا نیروهای مسلح وجود دارد.

امام جمعه همدان اهمیت کار فرهنگی را بسیار بالاتر از موضوعات دیگر دانست و گفت: بنده به عنوان نماینده حضرت آقا اکثر کارهایی که انجام می دهم باید دید فرهنگی در آن دخیل باشد تا مشکلی ایجاد نشود.

وی یادآور شد: از لحظه لحظه های عمر باید خوب استفاده کنیم شاید کوچک ترین کار ما سبب تباه شدن بزرگترین کارهای خیر ما شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به لزوم برخود صحیح با مردم به عنوان ولی نعمتان تاکید کرد و گفت: نحوه برخورد با مردم بسیار حساس و مهم است چرا که بعضی از اوقات طوری رفتار می کنیم که گناه دیگران بر گردن ما خواهد افتاد.

وی اظهار داشت: من اگر 100 نفر را راضی بفرستم اما خدای نکرده یک نفر ناراضی باشد ثواب آن صد نفر هم از بین خواهد رفت از این رو نباید بین مردم فرقی قائل شویم.

امام جمعه همدان در پایان کار نیروی انتظامی را بسیار سخت خواند و گفت: به نظر بنده در کشور یکی از سخت ترین کار ها کار نیروی انتظامی است ولی بدانید که اجر کار شما بسیار بالا است و به دلیل خدمات شما همه نسل های بعد از شما نیز عاقبت به خیر خواهند شد./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 5
ارسال نظرات