۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۹۵۳۵۵
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دشمن تمام توان خود را برای فتنه در کشور به کار گرفته است

دشمن تمام توان خود را برای فتنه در کشور به کار گرفته است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دشمنان نظام اسلامی تمام توان و نیروی خود را برای رویارویی با نظام در سال 98 به کار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به تداوم تهدیدها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: با وجود اینکه ملت و نظام اسلامی ایران در 40 سال گذشته نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف خنثی کرده؛ اما باز هم دشمن با تمام توان در میدان بوده و از هیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب فروگذار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه این‌گونه اقدامات دشمنان نشان‌دهنده اوج ذلت و درماندگی بدخواهان نظام اسلامی است، افزود: اگرچه فروپاشی و اضمحلال دشمنان و دنیای استکبار آشکار بوده و امروز نشانه‌های آن از کشورهای مختلف دیده می‌شود؛ اما باز هم جبهه استکبار از رویارویی با نظام و انقلاب ناامید نشده و هر سال برنامه جدیدی در این باره پیاده می‌کند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی تمام توان و نیروی خود را برای رویارویی با نظام در سال 98 به کار گرفته‌اند، اضافه کرد: همه مردم و مسؤولان باید هوشیار بوده و اجازه ندهند دشمنان نقشه‌های شوم خود را در این کشور اجرایی کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تهاجم همه‌جانبه و حضور با حداکثر توان از سوی دشمنان برای تقابل با نظام اسلامی و ملت ایران نشان‌دهنده فروپاشی دشمنان و به‌مثابه آخرین تلاش‌های آن‌ها در مواجهه با نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: اما ملت مسلمان و انقلاب ایران با رهبری حکیمانه و داهیانه ولایت فقیه در آینده‌ای نه‌چندان دور بینی جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا و اسراییل را با خاک مذلت می‌مالند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن با تمام قدرت خود به جنگ اقتصادی با ملت ایران آمده است، خاطرنشان کرد: برای دست‌یابی جبهه انقلاب و نظام اسلامی به پیروزی نهایی باید همان‌گونه که مردم هوشیار بوده و درصحنه حضور دارند؛ مسؤولان و مدیران کشور هم پیگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده و اجازه ندهند اقشار ضعیف جامعه فشار زیادی را متحمل شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: اگر مسؤولان و متولیان هم مانند مردم در صحنه بوده و به وظایف خود به‌درستی عمل کنند بدون شک می‌توانیم از این پیچ و گردنه تاریخی هم با موفقیت عبور کرده و بار دیگر دشمنان را ناکام بگذاریم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات