۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۹۵۳۹۰
مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری 100 یادواره شهدا همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

برگزاری 100 یادواره شهدا همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از برگزاری 100 یادواره شهدا همزمان با ایام دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد تقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی 40 سال با عزت، مقاوم، با کرامت و با اقتدار در جامعه به راه خود ادامه می‌دهد و فرهنگ ایثار و شهادت سبب پایداری نظام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه عزت مندی امروز نظام حاصل مجاهدت‌ها است، افزود: اگر نظام اسلامی 40 سال استمرار داشته به دلیل روحیه ایثار و شهادت بوده است.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: مجتمع ایثار در تمام مراکز استان‌ها احداث شده و این مجتمع با حدود 12 هزار مترمربع زیربنا در حوزه‌های درمانی، اقامتی و فرهنگی و ورزشی در خراسان جنوبی خدمات می‌دهد.

وی با بیان اینکه کتاب «ترنم راز» به زودی در استان چاپ می‌شود، ادامه داد: تعداد 14 شهید انقلاب و تعداد 23 جانباز انقلاب در استان وجود دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 19 عنوان برنامه در دهه فجر امسال در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی نشاط ویژه همسران شاهد و ایثارگران، مسابقات، چاپ تمثال شهدای انقلاب، برگزاری مرحله کشوری سی‌امین دوره مسابقان قرآن کریم در قم و برپایی نمایشگاه‌های دهه فجر از جمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام عزیزی اظهار کرد: مراسم مهمانی لاله‌ها نیز همزمان با سراسر کشور روز 18 بهمن ماه ساعت 15 در 468 گلزار شهید استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش «مادران، همسران و دختران شهدا» روز 30 بهمن ماه در استان برگزار می‌شود، گفت: تاکنون 20 عنوان کتاب از وصیت‌های شهدا در استان چاپ شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از برگزاری 100 یادواره شهدا همزمان با ایام دهه فجر در استان خبر داد و افزود: یادواره استانی شهدای انقلاب همراه با تکریم و تجلیل از خانواده‌های 14 شهید انقلاب استان روز 10 بهمن ماه جاری در بیرجند برگزار می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات