۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۵۹۵۵۹۲
حجت الاسلام گرجیان:

هجمه های دشمن علیه "المصطفی" به دلیل رساندن پیام انقلاب به جهان است

هجمه های دشمن علیه
رییس کانون بسیج اساتید قم با انتقاد از همراهی برخی در داخل با هجمه به المصطفی(ص) گفت: دشمنان با مشاهده کارکرد این مجموعه علیه آن شایعه پراکنی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی گرجیان رییس کانون بسیج اساتید استان قم در همایش «کارآمدی انقلاب اسلامی ایران به روایت دشمن و سازمان های جهانی» که در سالن همایش های دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نوعی از مصادیق تعظیم شعائر الهی به شمار می آید.

وی با بیان اینکه برپایی انقلاب اسلامی از ابتدا آرزو و هدف بزرگان دینی و اولیای الهی بوده است، اظهار داشت: ذکر دستاوردها و مدح این انقلاب اسلامی که از متن آموزه های دینی برآمده است عبادت محسوب می شود.

حجت الاسلام گرجیان خاطرنشان کرد: هنگامی که 30 سال از انقلاب اسلامی گذشته بود، آیت الله مصباح یزدی فرمودند «در این 30 سالی که از انقلاب می گذرد، به اندازه بیش از 300 سال به ایران خدمات ارائه شده است»؛ بنده به عنوان کسی که نزدیک به چهار دهه در عرصه روحانیت فعالیت دارد این مقوله را به گوشت، پوست و استخوان خود لمس کرده ام.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه هم اکنون که در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم، انقلاب اسلامی بارورتر شده است، عنوان کرد: اگر ما دستاورهای کنونی انقلاب اسلامی را با دوران پیش از انقلاب اسلامی مقایسه کنیم به وضوح خواهیم دید که این انقلاب شکوهمند کارآمدی بسیار بالایی دارد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات و موفقیت های جامعة المصطفی(ص) در سطح بین المللی بیان کرد: فارغ النحصیلان این مجموعه پس از بازگشت به وطن خود مسؤولیت های بسیار بزرگی را برعهده می گیرند و پیام انقلاب اسلامی را به سراسر جهان می رسانند.

حجت الاسلام گرجیان با بیان اینکه جامعه المصطفی(ص) از کارکردهای بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: دشمنان هنگامی که کارکردهای بزرگ و سترگ این مجموعه را مشاهده می کنند دست به تخریب آن زده و علیه آن شایعه پراکنی می کنند.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی(ص) العالمیه تأکید کرد: یکی از مسؤولانی که در شانتاژبازی معروف است اخیراً گفته بود اگر بودجه ای که به جامعه المصطفی(ص) اختصاص داده شده را به هفت تپه بدهند می توان حقوق سه ماه کارکنان آنجا را داد؛ این مقایسه بسیار مزورانه بود و انسان از شنیدن اینگونه مقایسه ها تأسف می خورد.

وی یادآور شد: جامعه المصطفی(ص) به عنوان یک شجره طیبه در طول عمر خود توانسته است خدمت های بزرگی در عرصه جهانی به انقلاب اسلامی ارائه دهد و این موضوع بر کسی پوشیده نیست./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 0
حسین ثالث موید
ارسال نظرات