۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۹۵۷۷۱
امام جمعه بجنورد:

صف‌های طولانی گوشت زیبنده نظام اسلامی نیست

صف‌های طولانی گوشت زیبنده نظام اسلامی نیست
امام جمعه بجنورد گفت: زیبنده نیست پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب و نظام اسلامی مردم در صف‌های طولانی توزیع گوشت خسته شوند.­

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان، با گرامیداشت فرارسیدن ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر استفاده از تجربیات چهار دهه حکومت‌داری برای تقویت نقاط قوت و رفع ضعف‌ها و کاستی‌های احتمالی تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید مدیران انقلابی و جهادی خود را نشان داده و با تمام توان کار کنند، افزود: انتظار می‌رود مدیران و مسؤولان با روحیه جهادی و انقلابی اقدامات ضدانقلاب را خنثی کرده و اجازه ندهند مردم تحت فشار و مضیقه قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: زیبنده نیست پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب و نظام اسلامی مردم در صف‌های طولانی توزیع گوشت خسته شوند.

وی خطاب به مدیران مرتبط با این امر، با انتقاد از مدیریت اشتباه توزیع گوشت منجمد، اظهار کرد: اگر گوشت برای توزیع ندارید یا زیرساخت‌ها برای این کار فراهم نیست به چه دلیل به مردم اعلام می‌کنید تا چنین صف‌های طولانی تشکیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه باید با مردم شفاف باشید، افزود: اگر مشکل و کمبود وجود دارد باید آن را به مردم اعلام کنید؛ زیرا در این صورت مردم هم همراهی لازم را خواهند داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: زیبنده نظام اسلامی نیست که مردم برای دریافت گوشت منجمد خارجی در صف‌های طولانی بایستند؛ در حالی که مسؤولان باید پاسخ دهند چرا مرزها را محکم نگرفته‌اند که دام زنده از کشور خارج نشود تا مجبور به واردات گوشت نشویم؟

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع ونزوئلا، تصریح کرد: آمریکا با دیگر در حال نمایش چهره خبیث و کریه خود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: در ونزوئلا آمریکا دستور کودتا می‌دهد و رییس جمهور رسمی و قانونی این کشور را غیرقانونی اعلام کرده و فرد دیگری را بدون توجه به خواست مردم به‌عنوان رییس جمهور معرفی می‌کند و به این اقدام خود هم مفتخر است.

وی خاطرنشان کرد: مستکبران روحیه استکبار و استضعاف گری دارند و می‌خواهند با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف به اهداف و امیال خود در جهان دست یابند، ازاین‌رو همه باید هوشیار باشیم./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات