۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۹۶۴۵۲
همزمان با دهه دوم فاطمیه؛

45 طلبه مدرسه علمیه رضویه بیرجند به اردوی جهادی اعزام می شوند

45 طلبه مدرسه علمیه رضویه بیرجند به اردوی جهادی اعزام می شوند
حجت الاسلام دلدار از برگزاری اردوی جهادی با حضور 45 طلبه مدرسه علمیه رضویه بیرجند خبر داد و گفت: این اردوی جهادی از فردا به مدت یک هفته برگزار می شود.

حجت الاسلام علیجان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: اولین همایش آموزشی و پاسخ به شبهات فاطمیه در بیرجند برگزار شد.

وی با بیان اینکه همایش از 16 بهمن آغاز و تا فردا 18 بهمن ماه ادامه دارد، گفت: در راستای این همایش نیز تعداد هشت کارگاه با موضوع سبک زندگی و با هدف رفع شبهات فاطمیه و ترویج سبک زندگی فاطمیه برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند افزود: همزمان با دهه دوم فاطمیه اردوی جهادی طلاب مدرسه علمیه رضویه به روستاهای درح در شهرستان سربیشه انجام می‌شود.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه تعداد 45 نفر از طلاب در این اردوی جهادی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: این اردوی جهادی از فردا 18 بهمن ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی میدانی برای تمرین اخلاق اجتماعی و مسؤولیت پذیری است، ادامه داد: خدمت به محرومان و انس بیشتر با مردم و تبیین خدمات انقلاب از جمله اهداف اردوی جهادی است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند خاطرنشان کرد: طلاب در چهار بحث تبلیغ دانش آموزی، تبلیغ روستایی، اجرای طرح‌های عمرانی و برنامه‌های بصیرت افزایی فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام دلدار اظهار کرد: در حاشیه اردوی جهادی طلاب و روحانیون نیز نمایشگاه تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در روستاهای درح برپا می‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات