۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۹۷۰۳۸
آيت الله نمازي با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی:

مردم وظيفه خود را انجام دادند، نوبت مسؤولان است

مردم وظيفه خود را انجام دادند، نوبت مسؤولان است
آيت الله نمازي گفت: مردم با حضور در راهپيمايي 22 بهمن وظيفه خود را انجام دادند، اكنون نوبت مسؤولان است به وظايف خود در قبال مردم عمل كنند.
آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: دشمن امروز حضور پرشور مردم انقلابی ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کند و شکست خود را در ادعایش مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خودش را نخواهد دید مشاهده کند.

وی افزود: ملت ایران با حضور خود در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تجدید عهد و پیمان خود با نظام و رهبری و آرمان‌های شهدا پیام چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان صادر کردند و اعلام کردند حتی یک گام از مواضع خود در قبال آمریکا و استکبار جهانی عقب نشینی نخواهند کرد.

به گفته وی، مردم ایران امروز فارغ از مشکلات اقتصادی و معیشتی و تحریم و تهدید‌های دشمن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا ثابت کنند هرکجا پای حمایت و پشتیبانی از نظام در میان باشد به وظیفه خود آگاه هستند و به وظیفه خود عمل می‌کنند با تمام قدرت و توان در صحنه حاضر شده و دشمن را مأیوس خواهند کرد.

آیت الله نمازی گفت: مردم ایران امروز با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و از امروز به بعد نوبت مسؤولان کشور است که به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند و در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: مردم ایران اسلامی مردمی خوب، نجیب و وفادار به نظام و انقلاب و امام و رهبری هستند و چنین مردمی شایسته خدمت بیشتری از سوی مسؤولان کشور هستند./۱۳۰۷/پ202/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات