۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۹۷۲۸۶
حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی:

چهل سال دوم انقلاب باید دوره کناره گیری خستگان و مرتجعین باشد

چهل سال دوم انقلاب باید دوره کناره گیری خستگان و مرتجعین باشد
کارشناس مسائل مذهبی گفت: در ارتجاع نگاه تغییر می کند و موضع و جهت مبارزاتی انسان با دشمن عوض می شود و این آفت بزرگی برای انقلاب به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی کارشناس مسائل مذهبی، شب گذشته در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به سیل خروشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با حضور با شکوه مردم در جشن 40 سالگی انقلاب خیلی ها باید در این مملکت بیدار شوند.

وی افزود: زیر باران و در هوای سرد این سیل خروشان واقعا غوغا کردند، دشمنان بسیار امید داشتند که در 22 بهمن امسال روز ورشکستگی و عدم اعتماد مردم به اصل انقلاب را به نظاره‌ بنشینند، اما مردم با تفکیک بین مردم سالاری، مدیریت های ضعیف، عقب ماندگی های طاغوتی و اندیشه های غیر انقلابی نشان دادند که هیچ یک از این اموز نمی تواند به اصل انقلاب لطمه بزند.

ارتجاع خطری که انقلاب را تهدید می کند

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با تاکید بر اینکه مردم ایران اهل بصیرت هستند، ابراز کرد: حضور با شکوه مردم در اهپیمایی 22 بهمن امسال معجزه الهی بود که نشان داد مردم پای کار هستند، ملت ایران در طول این چهل سال نشان دادند که نمی توان ملتی را که با جان و مال از انقلاب صیانت می کنند با نان علی فروش کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه ارتجاع یکی از آفت‌هایی است که انقلاب را تهدید می کند، گفت: ارتجاع همان چیزی است که بعد از رحلت رسول خدا با فراکنی های دشمنان جایگاه مهاجرین به جایگاه مهاجمین به خانه حضرت زهرا(س) تغییر کرد.

چهل ساله دوم انقلاب باید دوره کناره گیری خستگان و مرتجعین باشد

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی ادامه داد: مساله ارتجاع به قدری مهم است که انسان نباید تصور کند که اگر کسی سابقه دستگیری و کتک خوردن پیش از پیروزی انقلاب را داشت دیگر امکان ندارد به انقلاب و ولایت پشت کند. در دل ارتجاع اشرافی گری، ندیدن مستضعفین، تبعیت از دشمن و ترسیدن از دشمنان وجود دارد. متاسفانه در ارتجاع نگاه تغییر می کند و موضع و جهت مبارزاتی انسان با دشمن عوض می شود و این آفت بزرگی برای انقلاب به شمار می رود.

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه ارزش‌ها و مسیر انقلاب مشخص است، گفت: رهبر معظم انقلاب در روزهای آتی برنامه دوره دوم چهل ساله انقلاب را که دوره امید و کناره گیری الزامی خستگان، فرتوت‌ها و مرتجعین و حضور میدانی جوانان پرشور و انقلابی است که می توان به آنان اعتماد کرد و در تارک هستی درخشید را بیان خواهند کرد.

وی با اشاره به سه مولفه مهم دشمن در نابود سازی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دشمن مولفه اول را که جریان تغییر بود در سال 58 با راه اندازی جنگ تحمیلی، ترور، کودتا و ... انجام داد ولی موفق به پیروزی نشد.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی درباره فتنه 88 بود، اظهار داشت: در این سال صهیونیست ها و دشمنان با دلخوشی تمام وارد میدان شدند به امید اینکه انقلاب نابود شدنی است. شکسته باد آن قلم و مرکب اصلاحاتی که امسال بعد از 9 سال از حماسه حضور مردم در 9 دی نتوانستند حتی در صفحه دوم و سوم روزنامه های زنجیره ای خودشان را به کلامی از 9 دی اختصاص دهند، چون جریان نفوذ از اینجا ضربه خورد و فهمیدند مولفه تغییر طرحی شکست خورده است.

این کارشناس مذهبی مهار انقلاب را مولفه دوم دشمنان برشمرد و گفت: دشمنان با راه اندازی جنگ های مذهبی و ایجاد داعش خواستند پیشروی بیداری اسلامی را که نشات گرفته از انقلاب ایران بود را در منطقه مهار کنند چرا که می دیدند از آفریقا تا غزه هژمونی شیعه در حال گسترش است از این رو جریان داعش قریب به 84 درصد خاک سوریه را اشغال کرد و به ضرب سکه پرداخت اما با عنایت الهی از نیروهای مردمی با عنوان حشد الشعبی سیلی شدیدی خورد و مولفه دوم نیز بی نتیجه باقی ماند و امروز شاهد انتشار عکس سردار سلیمانی در قلب اروپا است.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل در سراشیبی شدید سقوط قرار دارد، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در 40 کیلو متری سرزمین های اشغالی مستقر است.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی درباره مولفه سوم که اهرم فشار بر معیشت مردم است، گفت: ما محکم به مسؤولان لیبرال می گوییم گوشت کر نباشد مسؤول غرب گرا گوشت کیلو 120 تومان هم نمی تواند مردم ما را علی فروش کند؛ امروز کسانی که سینه برای امنیت کشور سپر کرده‌اند به بهانه کمبود بودجه ماه به ماه حقوق نمی گیرند و واریزی حقوق آنها چند ماه یکبار انجام می شود. زمانی که به وزیر می گویند مردم در سختی هستند یا ماه ها گوشت نخورده اند در پاسخ می گوید همین که هست تا زمانی که مردم تحمل می کنند؛ این جمله پالس مستقیم به دشمن است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات