۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۹۷۳۳۳
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تلاش مضاعف مسؤولان برای رفع مشکلات مردم در دهه پنجم انقلاب

ضرورت تلاش مضاعف مسؤولان برای رفع مشکلات مردم در دهه پنجم انقلاب
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران گفت: مسؤولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم در دهه پنجم انقلاب به کار گیرند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حضور را بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده دانست.
 
وی با بیان این که این حضور مردم بار دیگر موجب بیمه شدن انقلاب و نظام اسلامی در ورود به دهه پنجم شده است، افزود: حضور بی نظیر و میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخ کوبنده‌ای به سال‌ها توطئه و دشمنی نظام‌های سلطه گر علیه ایران اسلامی بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که تبلیغات گسترده‌ای از ماه‌ها قبل برای جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صورت گرفته بود، بیان داشت: در این میان کشور‌های زورگو و زیاده خواه نظیر آمریکای جنایت کار نیز با فشارو تشدید تحریم‌های اقتصادی تلاش کردند تا زمینه حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی امسال را فراهم کنند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر هوشیاری و ولایت مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: این حضور حماسی رسوایی دیگری برای آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بود.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی با قدرت هر چه تمام‌تر دهه پنجم خود را آغاز کرده است، بیان داشت: دشمنان بدانند نمی‌توانند با فشار‌ها و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی ملت بزرگ ایران از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی جدا کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که انقلاب اسلامی در حالی چهل ساله شد که دشمنان این ملت تصور می‌کردند ملت بزرگ ایران این چهل سالگی را نخواهد دید، خاطرنشان کرد: اما بار دیگر ملت فهیم و انقلابی کشورمان با خلق حماسه‌ای ماندگار موجب حیرت دنیا شدند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که با بیان این که ملت ایران علیرغم همه فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی پای عهد خود با انقلاب و نظام اسلامی هستند، بیان داشت: این مردم هیچ گاه فریب تبلیغات دروغین کشور‌های سلطه گر و عناصر داخلی و خارجی آن را نخواهند خورد و در راه انقلاب ثابت قدم خواهند ماند.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که این حضور حماسی و بی نظیر مردم وظیفه مسؤولان را نسبت به مردم سنگین‌تر گذشته است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم در دهه پنجم انقلاب به کار گیرند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات