۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۹۷۲۱۵
مدیر حوزه علمیه مازندران:

حوزه همواره پشتیبان مطمئنی برای انقلاب بوده است

حوزه همواره پشتیبان مطمئنی برای انقلاب بوده است
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: حوزه‌های علمیه و روحانیت با بصیرت همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی حضور داشته اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در جمع کارکنان و پرسنل این مدیریت با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حضور حاوی پیام روشنی برای دشمنان انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران ثابت کردند که در دفاع از انقلاب هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند، افزود: مردم کشورمان با خلق حماسه دیگری در روز ۲۲ بهمن امسال بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری بیعت کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از ماه‌های قبل همه توان و فشار خود را در عرصه اقتصادی و سیاسی به کار گرفت تا ملت ایران را تسلیم خود کند، بیان داشت: حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی روز گذشته پاسخی کوبنده از سوی این ملت یه یاوه گویان غربی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی ثابت کردند که انقلاب و نظام اسلامی خط قرمز آن‌ها است و در هر شرایطی پشتیبان و مدافع آن خواهند بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در چهاردهه اخیر همواره بر پایه حضور و پشتیبانی مردم استوار بوده و به طور حتم رمز بقا و ماندگاری این نظام الهی در چهل سال گذشته همین حضور بی نظیر و حماسی مردم کشورمان در صحنه‌های مختلف بوده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در هر شرایطی انقلاب را تنها نخواهند گذاشت، بیان داشت: این مردم ممکن است از عملکرد برخی مسؤولان گلایه داشته باشند، اما در مقام عمل همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی با بیان این که امروز و در دهه پنجم انقلاب اسلامی گام‌ها برای پیشرفت همه جانبه باید استوارتر از گذشته برداشته شود، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید با وحدت و همبستگی ملی مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت مهم حوزه در قبال انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حوزه به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی همواره پشتیبان حقیقی انقلاب در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف بوده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه و روحانیت هیچ گاه از هم جدا نبوده و نخواهند بود، بیان داشت: حوزه‌های علمیه و روحانیت با بصیرت همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی حضور داشته اند./۹۵۰/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات