۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۹۹۰۳۱
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری:

انقلاب اسلامی سبب نهضت بازگشت دین در جهان شده است

انقلاب اسلامی سبب نهضت بازگشت دین در جهان شده است
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان دین، در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی شاهد نهضت بازگشت به دین و معنویت در جهان هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری امشب در مراسمی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در ساری برگزار شد، از آن بانوی ارزشمند اسلام به عنوان الگوی اخلاق، ولایت مداری و اسوه تقوای یاد کرد.
 
وی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا (س) به طور حتم افتخار عالم وجود و خاندان وحی هستند، افزود: دخت نبی مکرم اسلام همه وجودش را وقف اسلام و دفاع از ولایت و امامت کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که خداوند متعال حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان کوثر به نبی مکرم اسلام هدیه داد، خاطرنشان کرد: آن بانوی دو عالم در شرایطی زندگی می‌کردند که عرب جاهلیت کوچکترین ارزش و احترامی برای جایگاه زن قائل نبود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضرت فاطمه زهرا (س) با هوشیاری و بصیرت بالای خود از جایگاه امامت و ولایت دفاع کرد و نگذاشتند دشمن در آن مقطع حساس به اهداف خود دست پیدا کند، ادامه داد: آن بانوی ارزشمند اسلام با همه توان خود از اسلام ناب حمایت و پشتیبانی کرد و در آن مقطع اسلام رشد بسیار خوبی داشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با تأکید براین که به طور حتم جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به الگوی فاطمی نیاز دارد، ادامه داد: سیره عملی آن حضرت به معنای ایستادن در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان است.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که فاصله گرفتن از سیره اهل بیت (ع) بزرگترین ضربه را به جامعه اسلامی وارد خواهد کرد، گفت: مهم‌ترین دلیل مشکلات امروز جامعه اسلامی نیز فاصله گرفتن از معارف تعالی بخش اهل بیت (ع) است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان دین و اهل بیت (ع) در طول تاریخ تلاش کردند تا مانع از گسترش اسلام ناب شوند، خاطرنشان کرد:، اما اسلام حقیقی با تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های ائمه اطهار (ع) و علمای دین گسترش یافته و امروز جهانی شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که امروز اسلام ناب در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است، تصریح کرد: با وجود توطئه‌های دشمنان دین، در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی شاهد نهضت بازگشت به دین و معنویت در جوامع مختلف هستیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات