۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۹۹۳۳۶
آیت الله طباطبایی نژاد:

مسؤولان برای تحقق عدالت در جامعه تلاش کنند

مسؤولان برای تحقق عدالت در جامعه تلاش کنند
امام جمعه اصفهان گفت: تلاش همه جانبه مردم و مسؤولان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر پیشرفت از نکات مهم در راستای تحقق اهداف انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، گفت: رهبر انقلاب بارها فرموده‌اند که ما انقلاب اسلامی داریم اما هنوز حکومت ما کاملا اسلامی نشده است و باید در مسیر دستیابی به این هدف مهم گام برداریم و با فداکاری و تلاش حکومت اسلامی را محقق کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: انقلاب اسلامی دارای ریشه در قلب مردم است، مردم پس از گذشت چهل سال با فداکاری و گذشت و ایثار خود نشان داده‌اند که حقیقتا پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. شرایط زندگی مردم به برکت انقلاب اسلامی نسبت به پیش از انقلاب اسلامی بهبود یافته است و باید در راستای هرچه بهتر شدن این شرایط همه در تلاش باشند.

وی نخستین گام در مسیر انقلاب اسلامی را پیروزی انقلاب اسلامی و محقق کردن این انقلاب عنوان کرد و گفت: دومین گامی که باید در مسیر انقلاب اسلامی برداریم تحقق حکومت اسلامی است تا پس از آن بتوانیم در مسیر تحقق تمدن اسلامی گام برداریم. حکومت اسلامی یعنی نبود بی عدالتی در کشور به ویژه در میان مسؤولان نباید شاهد نبود عدالت باشیم، بلکه باید کارگزاران کشور خدمتگزار مردم باشند و کارها را بدون ایراد و با رعایت جانب انصاف پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر ضرورت تلاش همه جانبه مردم و مسؤولان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حرکت سریع و مستحکم در مسیر پیشرفت و رشد علم و دانش، مسأله ترویج اخلاق اسلامی در جامعه را از نکات مهم در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: باید همه ما علیه بی عدالتی اقدام کنیم، استقلال و آزادی در حکومت اسلامی کاملا باید محقق شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مرزبندی همه ما با دشمنان باید به خوبی مشخص باشد، اظهار کرد: زمانی که حکومت اسلامی را با تلاش همه جانبه مردم و مسؤولان محقق کنیم شاهد هستیم که این حکومت یک الگو برای جهانیان خواهد شد، این الگو سازی زمینه و بستر ساز تحقق تمدن اسلامی خواهد بود و این تمدن اسلامی زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم خواهد آورد./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات