۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۰۲۱۴۰
اسکندری خبر داد؛

اجرای طرح امدادرسانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده

اجرای طرح امدادرسانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده
اسکندری از اجرای طرح امداد رسانی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم هستیم.
فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به حادثه اندوهناک سیل اخیر در برخی استان‌های کشور اظهار کرد: طلاب مدارس علمیه خواهران کمک به سیل زدگان را رسالت ذاتی و دینی خود می‌دانند و به یقین در این امر نسبت به سایر گروه‌ها پیش قدم هستند.

وی از اجرای طرح امداد رسانی مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: در این طرح مدارس علمیه خواهران استان متولی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی طلاب و عموم مردم هستند.

اسکندری با اشاره به اینکه ۹ مدرسه استان در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، لردگان، بن، کیار، کوهرنگ و بروجن آماده دریافت کمک‌های مردم همیشه در صحنه استان هستند، افزود: پتو، آب معدنی، چادر، مواد غذایی کنسرو در اولویت کمک‌های غیر نقدی قرار دارند که باید هر چه سریعتر به مناطق سیل زده ارسال شوند.

وی حضور همه جانبه مردم در مناطق سیل زده را نشانگر روحیه بالای همدلی و تعاون در آن‌ها دانست و اظهار کرد: به یقین تا زمانی که این روحیه در بین مردم زنده باشد، هیچ مشکلی نمی‌تواند مردم ایران را از پای در آورد.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، خدمت به مردم را مهمترین رسالت امروز طلاب و حوزه‌های علمیه بیان کرد و گفت: به یقین فلسفه حضور در حوزه‌های علمیه و تحصیل در این جایگاه تنها در خدمت به مردم خلاصه می‌شود و این همان چیزی است که بزرگان دین از ما خواسته اند.

این مقام مسؤول، حضور در مناطق سیل زده و خدمت به سیل زدگان را بزرگترین جهاد فی سبیل الله دانست و تصریح کرد: اگر چه حضور در مناطق سیل زده برای همه طلاب خواهر امکان پذیر نیست و این حضور نسبت به طلاب برادر سخت‌تر انجام می‌شود، اما جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی طلاب خواهر در حال انجام است و به زودی به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

اسکندری با تأکید بر اینکه با همدلی و همیاری از این عرصه بحرانی نیز عبور خواهیم کرد، افزود: به یقین حضور در این عرصه یک امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران خواهد بود؛ بکوشیم هویت دینی، اسلامی و انسانی خود را به جهانیان نشان دهیم. /۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات