۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۰۲۵۸۵
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

اقدام ابلهانه آمریکا علیه سپاه فرصتی برای معرفی جهانی فرزندان مقاومت است

اقدام ابلهانه آمریکا علیه سپاه فرصتی برای معرفی جهانی فرزندان مقاومت است
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: با این اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران، جهان اسلام فرصتی را به دست آورده تا فرزندان مقاومت را در اقصی نقاط جهان بشناساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در تجمع بزرگ حوزویان استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به خدمات و اقدامات ارزنده سپاه در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: امروز سپاه به‌گونه‌ای عمل کرده که دشمن را در زمینه‌های مختلف مأیوس کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدار نظام بوده و مولود انقلاب محسوب می‌شود، افزود: به دلیل اینکه سپاه پاسدار انقلاب است وقتی دشمنان و بدخواهان بخواهند انقلاب را بزنند سپاه را می‌زنند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی در ادامه گفت: با اقدام اخیر آمریکا و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی، سپاهیان ما به کار و تلاش خود ایمان بیشتری می‌یابند.

وی با بیان اینکه در این روزها با اقدام ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا توجه و همدلی بیشتری نسبت به مجموعه فرزندان انقلاب شکل گرفته است، گفت: درست در زمانی ابله درجه یک استکبار این حرف را می‌زند که در همان موقع بچه‌های سپاه در پل‌دختر و ... به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان مشغول هستند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی افزود: خدا جوری مسائل را در کنار هم چیده که در آخرالزمان، مردم فرزندان عاشورا را بشناسند و امروز سپاهیان تجلی فرزندان عاشورا و مکتب اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه را یک فرصت دانست و گفت: شاید در ابتدا این اقدام یک تهدید تلقی شود؛ اما اگر دقت کنیم متوجه می‌شویم با این اقدام آمریکا جهان اسلام فرصتی را به دست آورده تا فرزندان مقاومت را در اقصی نقاط جهان بشناسد.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: درواقع این اقدام ابلهانه آمریکا می‌تواند جهشی برای خدمات بیشتر و ماندگارتر فرزندان سپاه در جهان اسلام باشد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی در خاتمه با اشاره به آیه «إِنَّا أَعْتَدْنَا جَهَنَّمَ لِلْکافِرِینَ نُزُلًا»، ادامه داد: خداوند در این آیه می‌فرماید: ما برای کافران دوزخ را منزلگاه قرار داده‌ایم و سران و پیروان دنیای استکبار را به این عذاب وعده می‌دهد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات