۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۰۲۶۵۵
نماینده ولی فقیه در همدان مطرح کرد؛

وحدت و اتحاد مسؤولان و نهادهای همدان برای خدمتگزاری به مردم

وحدت و اتحاد مسؤولان و نهادهای همدان برای خدمتگزاری به مردم
امام جمعه همدان با بیان اینکه در فضای استان همدان وحدت و همدلی وجود دارد، گفت: در حال حاضر فضای تنش و اختلافات کمرنگ است و بین نهادهای مختلف ارتباط و وحدت خوبی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که در مدت تصدی نمایندگی ولی فقیه در همدان سعی بر ارتباط نزدیک با مردم داشته ایم، گفت: مردمداری و ارتباط با علما در دستور کار بوده و خوشبختانه ارتباط با مردم برجسته بوده است.

وی افزود: خوشبختانه وحدت خوبی در استان وجود دارد و وحدت خوبی بین حوزه و دفتر نمایندگی ولی فقیه شکل گرفته است، تاکنون چند جلسه با معمرین و علمای استان دیدار داشتیم و بنا داریم که ازتجربیات علما استفاده شود.

امام جمعه همدان با بیان این که در فضای استان همدان وحدت و همدلی وجود دارد، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر فضای تنش و اختلافات کمرنگ است و بین نهادها و ارگان های مختلف ارتباط و وحدت خوبی وجود دارد.

وی ادامه داد: استان همدان امروزه شرایط خوبی دارد، در سیل اخیری که به برخی از شهرها آسیب رساند در استان همدان رشد چشمگیر بارندگی را داشتیم اما به فضل الهی مشکل خاصی ایجاد نشد و مدیریت خوبی در استان صورت گرفت، البته مشکلاتی بوده اما در حد مناطقی مانند لرستان نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان این که استان همدان به عنوان معین استان لرستان انتخاب شده است، ابراز داشت: نهادها و ارگان های استان همدان در حال کمک رسانی به مردم استان لرستان هستند و کمک های خوبی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین از حضرت آیت الله نوری همدانی برای سفر به استان همدان دعوت کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در زمان تصدی مسؤولیت سنگین نمایندگی ولی فقیه در استان همدان خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

وی اضافه کرد: سعی داریم با استفاده از اساتید برجسته و فضلای همدانی رونق بیشتری در فضای حوزه های علمیه استان همدان داشته باشیم.

محمد قمین
ارسال نظرات