۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۶۰۵۴۳۱
امام جمعه بجنورد:

حمایت از جریان‌های انقلابی عامل مصونیت نظام در برابر بدخواهان است

حمایت از جریان‌های انقلابی عامل مصونیت نظام در برابر بدخواهان است
امام جمعه بجنورد با اشاره به تأکیدات رهبری در بیانیه گام دوم، گفت: باید حامی انقلاب و جریان‌های انقلابی و شعارهای انقلاب باشیم تا به انقلاب و نظام آسیبی نرسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع مسؤولان استانی با اشاره به شاخصه‌های مدیریت و راهبری در نظام اسلامی، اظهار کرد: رهبران آسمانی و الهی دو ویژگی به‌هم‌پیوسته دارند تا امت را به‌درستی هدایت کنند.

وی با بیان اینکه بشیر و نذیر بودن دو ویژگی برجسته رهبران الهی و دینی است، اضافه کرد: این هشدارها و هدایت‌ها برای غفلت زدایی در مسیر راه است؛ به‌گونه‌ای که هم همت‌ها را برانگیخته و متعالی می‌سازند وهم غفلت‌هایی که مکن است در مسیر راه پیش بیاید را یادآوری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه اگر به بیانیه گام دوم انقلاب از این زاویه نگاه کنیم نگرش ما بسیار زیبا می‌شود، خاطرنشان کرد: باید این بیانیه با این نگرش برای مردم تبیین شود.

وی تصریح کرد: رهبری در این بیانیه در وهله نخست همت‌های عالی و متعالی را برشمرده‌اند، همت مردمی که انقلاب کردند، جوانان و دلیرمردانی که از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کردند و انسان‌هایی که با حرکت‌های دفاع گونه در خیابان‌های کشور ایستادگی کرده و به منافقان میدان ندادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه رهبری در این بیانیه همت‌های زیای را شمارش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رهبری در این بیانیه همت بلند ملت ایران را به زیبایی ترسیم کرده و از همت بلند جوانان هم 40 مرتبه یاد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رهبری در این بیانیه چند غفلت را ذکر کرده‌اند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند باید همت‌ها را بلند کرده و برای تمدن سازی اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: همت در راه‌اندازی انقلاب و به نهایت رساندن آن، همت در دفاع از انقلاب و نظام، همت در چهل سال افتخار و دیانت، همت در فرآیند بزرگ و جهانی‌سازی این انقلاب، همت در عرصه علم و فناوری، همت جوانان انقلاب و هوشیاری و سرعت و پشتکار مسئولان کشور ازجمله مواردی است که رهبری در این بیانیه ذکر کرده‌اند.

وی ادامه داد: این درد دل رهبری را به‌دقت بنگرید، این خون‌جگر مصلحان زمان و امامان انقلاب را از یاد نبرید که در طول این 40 سال کم‌لطفی نسبت به جریان انقلابی کم نبود و متأسفانه هنوز هم برخی بی‌مهری‌ها در گوشه و کنار دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: باید حامی انقلاب و جریان‌های انقلابی و شعارهای انقلاب باشیم تا به انقلاب و نظام آسیبی نرسد./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات