۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۰۵۶۰۷
لاریجانی در تشریح جلسه غیرعلنی امروز؛

اکثریت مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین هستند

اکثریت مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین هستند
رییس مجلس شورای اسلامی از مخالفت نمایندگان ملت با افزایش قیمت بنزین خبر داد و اعلام کرد که مجلس نظر خود را به دولت منعکس کرده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت سال ۹۸  در توضیح جلسه غیر علنی مجلس با ۴ عضو کابینه ضمن بررسی موضوع سهمیه‌بندی بنزین در این جلسه گفت: درباره موضوع بنزین در این جلسه مباحث مفصلی اعم از اینکه سیستم کارتی بر روی بنزین اعمال شود، صورت گرفت.

وی افزود:حتما سیستم ارائه بنزین از طریق کارت سوخت درست است و مجلس از آن حمایت می‌کند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین درباره بحث سهمیه‌بندی بنزین نظر مجلس بر این نبود که قیمت بنزین افزایش پیدا کند.

لاریجانی تاکید کرد: اکثریت مجلس موافق این فرآیند نبودند و نظر مجلس به دولت منعکس شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: همچنین در این جلسه درباره مسائل مهم کشور علی‌الخصوص ابعاد موضوعات اقتصادی که با آن مواجه هستیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این جلسه پیشنهاداتی هم سازمان برنامه و بودجه و هم وزارت نفت و هم وزرات کشور داشتند و نمایندگان و روسای کمیسیون ها هم در این زمینه مباحث خود را مطرح کردند.

لاریجانی اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد اصلاحات ساختاری در بودجه کشور مد نظر و در زمینه ارائه نیازهای اساسی مردم جوری حرکت شود که یارانه‌ها به درستی به دست مردم برسد./856/پ202/ق
ارسال نظرات