۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۰
کد خبر: ۶۰۸۷۲۰

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی»

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی»
این مسابقه از 31 اردیبهشت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و کاربران تا 25 خردادماه فرصت دارند نسبت به دریافت کتب مسابقه اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری رسا، مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی»، به‌همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.
به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ارتقای سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترس‌پذیر کردن کتب قرآنی برای مردم در قالب کتاب‌های الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی، مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی» به‌صورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان برگزار می‌شود.

۷ عنوان از مجموعه کتب سبک زندگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت (ع) در موضوعات آراستگی، بهداشت، پوشش، تغذیه، خواب و بیداری، دانش‌اندوزی، سفر و مهمانی از انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان منابع این دوره از مسابقه معرفی شده است.

این مسابقه از ۳۱ اردیبهشت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و کاربران تا ۲۵ خردادماه فرصت دارند نسبت به دریافت کتب مسابقه اقدام کنند.

جوایز این مسابقه بزرگ شامل کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قلم قرآنی و کارت هدیه خرید کتاب است. نتایج مسابقه در روز ۱۳ تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) اعلام خواهد شد. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات