۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۰۹۶۴۹
رییس مرکز فقهی ائمه اطهار تأکید کرد؛

وهابیت و داعش، عمال یهود برای تضعیف مکتب اهل بیت

وهابیت و داعش، عمال یهود برای تضعیف مکتب اهل بیت
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: دشمنان، وهابیت و داعش را به وجود آوردند تا به وسیله آنها اهداف شوم خود را پیاده کرده و مکتب اهل بیت(ع) را تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) امروز در درس خارج فقه صلاة مسافر که در دفتر مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد، با تسلیت به مناسبت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع علیهم السلام، اظهار داشت: باید این روز مورد توجه شیعه و بلکه قاطبه مسلمین باشد.

وی بر ضرورت بزرگداشت 8 شوال در میان شیعیان تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم فکر کنیم که در قضیه تخریب قبور ائمه بقیع و این مراقد مطهر فقط یک فکر جامد غیر صحیح وهابی دخالت داشت یک اشتباه بزرگ است.

آیت الله فاضل لنکرانی با تأکید بر این که دشمنان اسلام حقیقت زنده بودن اسلام را در اهل بیت (ع) می دانند، ابراز کرد: یکی از اهداف دشمنانی که وهابیت را در گذشته و داعش را امروز به وجود آوردند این است که آثار اهل بیت(ع) را از بین ببرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با طرح این سؤال که چرا دشمنان به دنبال از بین بردن محرم و صفر و مهدویت و ایجاد تحریفات گوناگون در این زمینه هستند، افزود: یهود عنود به خوبی حقیقت اسلام را در مکتب اهل‌بیت(ع) متجلی می‌داند و می‌گوید باید کاری کنیم که بشر از ایشان دور باشد و آثارشان نیز از بین برود.

استاد درس خارج حوزه علمیه وهابیت و داعش را تربیت یافتگان یهود دانست و گفت: دشمنان، وهابیت و داعش را به وجود آوردند تا به وسیله آنها اهداف شوم خود را پیاده کرده و مکتب اهل بیت(ع) را تضعیف کنند.

وی با تأکید بر این که زنده بودن اسلام به اهل بیت(ع) است، ابراز کرد: امیدواریم که ان شاء الله هر روز این تأثیر اهل‌بیت در دنیا بیشتر شود و مخصوصاً حوزه‌های علمیه شیعه توجه بیشتری به مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و ارائه مکتب اهل‌بیت به دنیا داشته باشند. /927/ج

عباس قاسم پور
ارسال نظرات